مدیرعامل بانک سرمایه طبق ضوابط تغییر یافت نه فشار مجلس

وزیرآموزش و پرورش در گفتگو با پایگاه خبری بانکداری الکترونیک:

من تحت هیچگونه فشاری از جانب کسی نیستم، البته امکان دارد فشار بیاورند اما من براساس شاخص های کارشناسی که نسبت به بانک سرمایه و مدیریت آن داشتم به این نتیجه رسیدم که قطعا باید مدیرعامل بانک عوض شود و در این رابطه هم اقدام کردم. 

دکتر دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در مورد تغییر مدیر عامل بانک سرمایه اظهارداشت: من طبق شاخص های کارشناسی مدیرعامل بانک سرمایه را تغییر دادم و این گونه نیست که طبق برخی فشارها مدیرعامل بانک سرمایه تغییر یافته است، بلکه من براساس شاخص های کارشناسی به این نتیجه رسیدم که قطعا باید مدیرعامل این بانک تغییر کند. 

فخر الدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در خبر منتشر شده مبنی براین که تغییر مدیرعامل بانک سرمایه بر اثر فشار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است را رد کرد.

وی گفت: من تحت هیچگونه فشاری از جانب کسی نیستم. البته امکان دارد فشار بیاورند اما من براساس شاخص های کارشناسی که نسبت به بانک سرمایه و مدیریت آن داشتم به این نتیجه رسیدم که قطعا باید مدیرعامل بانک عوض شود و در این رابطه هم اقدام کردم. 

گفتنی است، طبق ضوابط و قانون مجلس شورای اسلامی چون حقوق فرهنگیان و صندوق ذخیره فرهنگیان در بانک سرمایه است وزارت آموزش و پرورش جزو هیات مدیره این بانک محسوب میشود.
پایان پیام/
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  2  =