آیفون ۸ گران می شود

اختصاصی/ بررسی دلایل گران شدن آیفون 8:

آیفون همیشه گران بوده، ولی هرگز به این اندازه گران نشده بود به دنبال گزارش گلدمن ساچز، تحلیلگران اعلام کردند که قیمت آیفون 8 از 1000 دلار شروع خواهد شد شواهد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، آیفون همیشه گران بوده، ولی هرگز به این اندازه گران نشده بود. به دنبال گزارش گلدمن ساچز، تحلیلگران اعلام کردند که قیمت آیفون 8 از 1000 دلار شروع خواهد شد.
بطور خلاصه، هیچ آیفونی تا به حال به این گرانی نبوده است و این نشان می دهد که سازنده اپل به دلیل صفحه نمایش سه بعدی این گوشی 2 برابر یا بیشتر هزینه کرده است.
دلیل این هزینه حرکت به سمت «اوال ای دی» است. برای نصب «او ال ای دی» بر روی صفحه نمایش سه بعدی باید حتما یک شیشه در جلو و یک شیشه در پشت آن نصب شود تا شکنندگی آن از بین برود و این باعث دو برابر شدن قیمت تمام شده صفحه نمایش خواهد شد یعنی 18 الی 22 دلار که در مقایسه با مدل قبلی که 7 تا 9 دلار بود تغریبا دوبرابر شده است.

به گفته گلدمن ساچز، «اوال ای دی» به تنهایی 35 دلار به هزینه تولید اضافه خواهد کرد. فناوری جدید سه بعدی که انتظار می رود در دوربین این گوشی به کار برود، 20 دلار به قیمت آن اضافه خواهد کرد و حافظه افزایش یافته آن 16 تا 29 دلار نسبت به مدل سال قبل گران تر است.
اگر ماژولهای سه بعدی را هم به آن اضافه کنیم در مجموع 100 دلار افزایش قیمت را خواهیم داشت. اینها تازه نوک بیرون از آب کوه یخی است. پس از آن باتری بی سیم و سرعت بالای شارژ شدن آن و تشخیص هویت لمسی بر روی صفحه نمایش که به همراه این نسل از اپل عرضه خواهد شد نیز مزید بر علت گرانی این گوشی است.
البته شرکت اپل اصلا به دلیل افزایش قیمت این مدل احساس خجالت نمی کند زیرا عقیده دارد مزایایی که گوشی اپل دارد به قیمت آن می ارزد.
بنا بر این اپل 1000 دلاری در راه است و به نظر می رسد شرکت اپل آماده بهره برداری از موفقیت های خود است.
مترجم شکوفه برزگر ملکی
پایان پیام

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄    =  1