مجمع عمومي عادي سالانه شرکت خدمات انفورماتيک

مجمع عمومي عادي سالانه صاحبان سهام شرکت خدمات انفورماتيک به منظور بررسي عملکرد سال مالي منتهي به 30 اسفند 95، روز يکشنبه سي ويکم ارديبهشت ماه سال جاري به رياست مهندس مسعود داوري نژاد رئيس هيات مديره شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در اين جلسه مهندس "سيد ابوطالب نجفي" مديرعامل شرکت خدمات انفورماتيک با ارائه گزارشي از عملکرد سال 95، صنعت مالي را صنعتي با تغييرات سريع توصيف نمود و متذکر شد: سازمان هايي که در برابر اين تغييرات مقاومت نکنند و خود را براي پذيرش آن آماده کنند، موفق خواهند بود و خوشبختانه طي سالهاي اخير برنامه ها و عملکرد شرکت خدمات انفورماتيک نشان از چنين رويکردي در تمامي سطوح دارد.

وي در گزارش خود که آن را به چهار بخش عملکرد سال 95 ، روند فناوري هاي بانکي جهان، استراتژي هاي شرکت و عملکرد مالي تقسيم نمود، ياد آور شد؛ طي سال گذشته سعي شد در کنار عمل به تعهدات حاکميتي در بهترين سطح خود، پاسخگويي به درخواست هاي مشتريان نيز به بهترين شکل ميسر شود؛ براي اين منظور تکميل سبد محصولات، توسعه زيرساخت ها، امنيت، حوزه مالي و تعالي سازماني مجدانه در دستور کار قرار گرفت. وي همچنين به ابلاغ دستور رييس جمهور مبني بر اجراي هرچه سريع ترپروژه نسيم و تجميع حسابهاي دولتي اشاره نمود و آنرا يکي از پروژه هاي مهم شرکت در سال جديد عنوان کرد.

مهندس نجفي خاطر نشان کرد: شرکت خدمات انفورماتيک بيش از 21 ميليارد و 200 ميليون تراکنش شتابي و 26ميليارد و600 ميليون تراکنش شاپرک را در سال 95 مديريت کرده که بيانگر رشدي معادل 19 درصد در سامانه شتاب و 24 درصد در شاپرک نسبت به سال گذشته است.
مديرعامل شرکت خدمات انفورماتيک به رشد فزاينده تراکنش ها در بانک هاي ملي و صادرات اشاره کرد و افزود با همکاري دوجانبه شرکت و بانک ها شاهد ارائه خدمات مطلوب در زمان ترافيک بالاي تراکنش ها با پايداري خوب بوديم که حتي قدرداني دولت را در پي گزارش رييس کل محترم بانک مرکزي در پي داشت.

وي در ادامه بهينه سازي سامانه نهاب يا هويت سنجي، رشد و توسعه سامانه چکاوک، ارتقاء زيرساخت هاي ارتباطي سامانه هاي حاکميتي، طراحي و پياده سازي سامانه پيوند براي ارائه خدمات USSD، طراحي و پياده سازي سامانه تشخيص و جلوگيري از تقلب در پايا و توسعه آن در آينده را در حوزه خدمات حاکميتي به عنوان بخشي ديگر از پروژه هاي سال 95 اشاره کرد.

مهندس نجفي در بخشي ديگر از سخنان خود يادآور شد: در برنامه ريزي هاي صورت گرفته براي سال جاري اسناد بالادستي مهمي همچون سند برنامه ششم توسعه، نقشه راه بانک مرکزي و استراتژي هاي شرکت ملي انفورماتيک مورد توجه قرار گرفته است.
وي گفت: بر اساس نقشه راه بانک مرکزي 1400 حوزه نظام هاي پرداخت و حوزه خدمات فناوري از جايگاه ويژه اي برخوردار است که خود تاکيدي بر وظايف خطيري مي باشد که برعهده شرکت قرار گرفته است.

مديرعامل شرکت خدمات انفورماتيک در ادامه به روندهاي برتر فناوري از ديدگاه موسسه گارتنر اشاره کرد و افزود: هوش تجاري، محاسبات ابري، موبايل، بازاريابي ديجيتال، زيرساخت هاي مرکز داده و… از مهمترين روندهاي در حال رشد دنيا هستند که ايران هم درمسير توسعه اين روندها قرار دارد. وي درخاتمه از بانک مرکزي، مديرعامل و اعضاي هيات مديره شرکت ملي انفورماتيک، اعضاي هيات مديره، معاونين، مديران و کارکنان شرکت خدمات انفورماتيک به جهت دستيابي به توفيقات حاصل شده قدرداني کرد.

پس از گزارش مديرعامل ، حسابرس و بازرس قانوني، گزارش حسابرسي مطلوب شرکت را قرائت کرد و در نهايت مجمع با تصويب صورت هاي مالي و تقسيم 1400ريال سود نقدي به ازاي هر سهم به کار خود خاتمه داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  +    =  38