بانک ملی ، پیشتاز کاهش نرخ سود بانکی باشد

وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح موزه بانک ملی ایران؛

وزیر اقتصاد: از بانک ملی با پشتوانه 90 سال تجربه و ریسک اعتباری صفر، انتظار است پیشتاز کاهش نرخ سود بانکی در کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از بانک ملی انتظار است، پیشتاز کاهش نرخ سود بانکی باشدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی طیب نیا در مراسم افتتاح موزه بانک ملی ایران با تقدیر و تشکر از تلاش های مدیران و کارکنان بانک ملی ایران افزود: با این وجود تلاش های بانک ملی کافی و شایسته نام و جایگاه بانک ملی نیست.
وی گفت: انتظار ما از بانک ملی آن است که اقدامات اصلاحی را افزایش دهد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه هدف سیاست های اقتصاد مقاومتی دستیابی به رشد اقتصادی فراگیر و پایدار است ، افزود: این رشد با تأمین مالی پویا امکان پذیر است بنابر این انتظار از بانک ملی این است که به عنوان بانک پیشرو در تأمین مالی سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط نقش ارزنده تری ایفا کند.
طیب نیا گفت: انتظار بعدی ما از بانک ملی گسترش تعاملات جهانی در فضای پس از برجام است.
وی افزود: گرچه بانک ملی در واگذاری دارایی ها و اموال مازاد خود اقدامات خوبی انجام داده اما سرعت این واگذاری ها افزایش یابد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: انتظار دیگر ما این است که بانک ملی در استقرار نظام بانکی الکترونیکی یکپارچه موفق و موثرتر عمل کند و کمک کار سایر بانک ها باشد.
طیب نیا با بیان اینکه سرمایه ارزشمند بانک ملی نیروی انسانی کارآمد آن است ، گفت : بانک ملی در جهت ارتقاء این سرمایه تلاش بیشتری کند.
وی همچنین از تلاش بانک ملی برای افتتاح موزه این بانک در جهت شناساندن و ترویج فرهنگی و تاریخی نظام بانکی بین مردم تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  5