اضافه شدن امکان پرداخت به پیام رسان «واتس اپ»

«واتس اپ» در صدد افزودن سرویس پرداخت به اپلیکیشن پیام رسان خود است تا از این طریق امکان انتقال وجه میان کاربران به واسطه پیام متنی را فراهم آورد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، «واتس اپ» در صدد افزودن سرویس پرداخت به اپلیکیشن پیام رسان خود است تا از این طریق امکان انتقال وجه میان کاربران به واسطه پیام متنی را فراهم آورد. این قابلیت در نسخه «بتا»ی «واتس اپ» عرضه شده است.

 

«واتس اپ» که درحال حاضر روزانه بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد، می خواهد امکان انتقال وجه بانک به بانک را از طریق «رابط پرداخت های یکپارچه» (UPI) برای کاربران خود فراهم آورد. «رابط پرداخت های یکپارچه»، یک نظام پرداختی است که توسط بانک مرکزی هند اداره می شود.

 

این بانک نیز تائید کرده است که این سرویس ابتدا در هند عرضه خواهد شد. با این اوصاف، نزدیک به 200 میلیون کاربر اپلیکیشن «واتس اپ» در هندوستان به زودی از سرویس انتقال وجه این اپلیکیشن بهره مند خواهند شد. البته «واتس اپ» در هندوستان با رقیب گردن کلفتی مواجه است. این رقیب سرسخت، «علی بابا» غول تجارت الکترونیک چین است که مالکیت استارت آپ «پی تی ام» را نیز در اختیار دارد.

منبع:

http://www.telegraph.co.uk/technology/2017/08/15/whatsapp-add-payments-messaging-app/
 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  10