تلفیق حساب های کاربری «پی پال» در «سامسونگ پی»

مشتریان شرکت «سامسونگ پی» به زودی از پرداخت درون اپلیکیشنی، درون فروشگاهی و آنلاین «پی پال» بهره مند می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت «سامسونگ پی» اعلام کرده است که کاربران این سرویس به زودی قادر خواهند بود تا از پرداخت درون اپلیکیشنی، درون فروشگاهی و آنلاین «پی پال» بهره گیرند.

 

کاربران می توانند حساب کاربری «پی پال» خود را به «سامسونگ پی» اضافه کرده و از کیف پول موبایلی «پی پال» خود در جایی که پذیرش «سامسونگ پی» وجود دارد، برای پرداخت هزینه های خود استفاده کنند.

 

هم چنین بهره گیری از فناوری MST (انتقال امن مغناطیسی) به کاربران اجازه می دهد تا از سرویس «سامسونگ پی» در پایانه هایی که پرداخت NFC را نمی پذیرند نیز استفاده کنند و فروشندگان و صاحبان کسب و کار نیز قادر خواهند بود تا از طریق سرویس «برین تری» (Braintree) «پی پال»، به سرویس آنلاین «سامسونگ پی» دسترسی داشته باشند.

 

تلفیق کیف پول موبایلی «پی پال» در سرویس «سامسونگ پی» به تازگی در ایالات متحده میسر شده است. با این حال، «سامسونگ» در تلاش است تا کیف پول «پی پال» را به 18 کشور دیگر از جمله اسپانیا، کره جنوبی، چین و هند نیز گسترش دهد. «پی پال» در سال های اخیر بیش از پیش به سمت روش های پرداخت موبایلی روی آورده است. با این تحولات اخیر و همکاری با سامسونگ، خیلی زود حساب «پی پال» از قابلیت یک حساب بانکی واقعی برخوردار خواهد شد.

منبع:

https://www.thepaypers.com/mobile-payments/samsung-pay-to-arrive-on-paypal-accounts-soon/769769-16

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  40  =  47