شیرمردی پیدا شود و قورباغه زشت صنعت پرداخت را بخورد

مدیرعامل پرداخت نوین آرین مطرح کرد

نشست خبرى شرکت پرداخت نوين آرین و رسانه‌ها یکشنبه 29 مرداد برگزار شد. در این نشست درباره رقابت لحظه و نزدیک در حوزه پرداخت سخن گفته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نشست خبرى شرکت پرداخت نوين آرین و رسانه‌ها یکشنبه 29 مرداد برگزار شد. در این نشست درباره رقابت لحظه و نزدیک در حوزه پرداخت سخن گفته شد. ساسان معدل، مدیرعامل پرداخت نوین آرین در این نشست اظهار داشت: پرداخت نوین با تلاش فراوان و ایده‌های جدید قصد دارد جایگاه خود را دوباره در بازار صنعت پرداخت پیدا کند.

 

مدیرعامل پرداخت نوین آرین با اشاره به رقابت بسیار نزدیک شرکت‌های پرداخت عنوان کرد: رقابت در صنعت پرداخت دیگر رقابت عادی نیست و رقابت لحظه به لحظه است و کارها هم شبیه هم شده است و بدون داشتن یک تمایز نمیتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. در همین راستا کارهای جدیدی در چندماه گذشته توسط پرداخت نوین شروع شده و مفهوم خانواده نوین را دنبال میکند که در حال حاضر نوین تل، نوین تک، پرداخت نوین و صدر آوین اعضای این خانواده هستند که گسترش هم پیدا می‌کند. 

 

ساسان معدل با بیان اینکه تغییرات جدی در ساختار شرکت پرداخت نوین ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: پرداخت نوین جزو معدود شرکت‌هایی است که لاین خودپرداز دارد و با توجه به پیشینه فعالیت بنده در شرکت ایران نارا و آقای محمدرضا محمودیان عضور هیئت مدیره پرداخت نوین در بانک صادرات، پرداخت نوین فعالیت جدی در این حوزه خواهد داشت.

 

او ادامه داد: امیدواریم در دور جدید بانک مرکزی یک شیرمرد پیدا شود که این قورباغه زشت صنعت پرداخت را بخورد و مسئله کارمزد را به طور اساسی حل کند و صنعت پرداخت را نجات دهد چراکه دیگر تحمل این فشار توسط بازیگران صنعت قابل تحمل نیست.

 

معدل همچنین درباره کارت‌خوان‌های موبایلی پرداخت نوین گفت: کارت‌خوان‌ها ظرف یک ماه اینده ارائه می‌شود. همچنین طی دو هفته آینده پرداخت درون برنامه‌ای پرداخت نوین نیز رونمایی می‌شود و علاوه بر این روی nfc هم کارهایی در حال انجام است که به زودی جزئیات بیشتری ارائه می‌کنیم. علاوه بر همه این‌ها در حال توسعه یک پلتفرم جهت ارائه سرویس پنجم روی کارت‌خوان‌های فعلی‌مان هستیم که سرویس‌های ارزش افزوده بر حسب نیاز مشتری به سرعت روی دستگاه کارتخوان آن مشتری پیاده‌سازی، ارایه و فعال شود.

 

مدیرعامل پرداخت نوین آرین در ادامه افزود: درباره لاین کارت‌خوان در پرداخت نوین هم باید بگویم که تا پایان سال افزایش ۱۵۰ هزار دستگاه کارتخوان را خواهیم داشت. همچنین روی PC.POS نیز فعالیت‌های جدی کرده‌ایم و به محصولی رسیده‌ایم که ظرف کمتر از یک ساعت  به هر نرم‌افزار فروشگاهی قابل اتصال است."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  16  =