ترابیان راهبردهای جدی به پرداخت را اعلام کرد

گفتگو با مدیرعامل جدید به پرداخت ملت

روز یکشنبه 29 مرداد ماه رستم شاه گشتاسبی، مدیرعامل شرکت PSP به پرداخت ملت جای خود را با محمدعلی ترابیان، موسس و مدیرعامل شرکت یاس ارغوانی عوض کرد. در گفت و گو با محمدعلی ترابیان علت این جا به جایی را جویا شدیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،روز یکشنبه 29 مرداد ماه رستم شاه گشتاسبی، مدیرعامل شرکت PSP به پرداخت ملت جای خود را با محمدعلی ترابیان، موسس و مدیرعامل شرکت یاس ارغوانی عوض کرد. در گفت و گو با محمدعلی ترابیان علت این جا به جایی را جویا شدیم.

مدیرعامل جدید شرکت به پرداخت ملت با بیان به اینکه فعالیت‌های به پرداخت ملت و یاس ارغوانی در حوزه پرداخت توامان بود، اظهار کرد: سال‌هاست با آقای گشتاسبی همکاری داریم و ایشان از مدیران باتجربه و شایسته مجموعه پرداخت هستند. به دلایل مختلفی در بانک ملت که یکی از آنها شرایط جسمانی گشتاسبی بود، تصمیم به جا به جایی گرفته شد.

محمدعلی ترابیان با اشاره به اینکه اقدامات دو شرکت و اهداف هیچ تغییری نکرده است، خاطر نشان کرد: فقط مدیران عامل جا‌به‌جا شدند و همان تیم و مجموعه در حال فعالیت هستند و تنها پست‌هایشان تغییر کرده است. شاید به ذهن برخی این موضوع خطور کرده باشد که مشکل مدیریتی وجود داشته، اما باید گفت اینطور نیست. ترجیح مجموعه پرداخت آرایش جدید فعالیت است.

او درباره اینکه چه کسی تصمیم جا به جایی را گرفته یا پیشنهاد آن را داده، گفت: به طور کلی مجموعه به پرداخت و یاس دارای مجموعه‌های بالادستی هستند و ما نیز به عنوان همکار حضور داریم. همه شرکت‌های بالادستی و پایین دستی در نشستی نقاط قوت و ضعف و وضعیت بازار را سنجیدیم و به این جمع بندی رسیدیم که با آرایشی جدید فعالیت  دو شرکت را ادامه دهیم.

ترابیان افزود: اینطور نیست که جا‌به‌جایی امروز لحظه‌ای بوده باشد؛ چراکه مدت‌هاست موضوع را بررسی می‌کنیم و امروز به این جمع بندی رسیدیم با تیم جدید احتمال موفقیت هر دو شرکت بیشتر است.

مدیرعامل پیشین یاس ارغوانی درباره ترکیب اعضای دو شرکت اینطور توضیح داد: اعضای هیات مدیره هر دو شرکت هنوز فعالیت دارند و فقط مدیرعاملان جا به جا شدند، با این تفاوت که من هنوز عضو هیات مدیره یاس ارغوانی هستم.

ترابیان با اشاره به کلیت برنامه‌‍‌های خود در به پرداخت ملت گفت: تقویت مجاری درآمدی شرکت، پایش دقیق‌تر بازار، تمرکز روی ایده‌های جدید، پیدا کردن شرکای تجاری منطقه و افزایش کیفیت خدمات و درآمد حاصله از مهمترین برنامه‌های مدیریت جدید است.

انتهای پیام

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =