آسان پرداخت پرشین پیشتاز پایانه های فعال

طی 10 ماه گذشته سهم پایانه‌های آسان پرداخت از کل پایانه‌های شبکه شتاب به طور متوسط 66/8 درصد و متوسط سهم پایانه‌های کم تراکنش نیز 84/11 درصد بوده است. متوسط شاخص اثربخشی نیز 35/1 درصد بوده که نسبت به پاییز سال گذشته کاهش یافته است. آنچه در گزارش زیر می‌خوانید، بررسی روند پایانه های آسان پرداخت به تفصیل است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طی 10 ماه گذشته سهم پایانه‌های آسان پرداخت از کل پایانه‌های شبکه شتاب به طور متوسط 66/8 درصد و متوسط سهم پایانه‌های کم تراکنش نیز 84/11 درصد بوده است. متوسط شاخص اثربخشی نیز 35/1 درصد بوده که نسبت به پاییز سال گذشته کاهش یافته است. متوسط تعداد پایانه‌های این شبکه از کل پایانه‌های شبکه شتاب طی 10 ماهه گذشته 277 هزار و تعداد پایانه‌های کم‌تراکنش تقریبا 59 هزار بوده است. متوسط سهم تراکنش‌های آسان پرداخت 54/11 درصد و تعداد تراکنش‌های این پایانه 120 میلیون بوده است.
                                             
                                        

 در خردادماه سال 96 مجموعا 6 میلیون و 430 هزار پایانه فعال در سراسر کشور مستقر شده است که 608 هزار واحد از این پایانه‌ها متعلق به شرکت آسان‌پرداخت پرشین است که 9 درصد از کل ابزارها را تشکیل می‌دهد. از نظر تعداد پایانه فعال این شرکت در رتبه 7 قرار گرفته است. از طرف دیگر در خردادماه سال جاری یک میلیارد و 281 میلیون تراکنش انجام شده است که از این مقدار 159 میلیون تراکنش توسط شرکت آسان‌پرداخت پرشین انجام شده است که 12 درصد از کل تراکنش‌ها را تشکیل می‌دهد. از نظر تعداد تراکنش‌ها این شرکت در رتبه چهارم قرار دارد و درنتیجه اختلاف رتبه بین تعداد پایانه و تراکنش این شرکت حاکی از عملکرد بالای پایانه‌ها است.     
 

                                             

                                             
 

                                             

درنهایت از نظر تعداد پایانه‌های کم‌تراکنش و فاقد تراکنش این شرکت در رتبه هفتم قرار داشته و دارای 92 هزار پایانه کم‌تراکنش و فاقد تراکنش است که 6 درصد از کل این گروه از پایانه‌ها را تشکیل می‌دهد. مجموع کل پایانه‌های کم‌تراکنش کشور در حدود یک میلیون و 640 هزار پایانه است.

انتهای پیام

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  50  =  54