اجراي طـرح پايلـوت بيمه رايگان در ازاي تفکيک پسماند از مبدأ

معاون خدمات شهري و محيط زيست منطقه دو از اجراي طـرح پايلـوت بيمه رايگان در ازاي  تفکيک پسماند از مبدأ در مجتمع هاي مسکوني وشهرک هاي منطقه دوخبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه دو ، مهران جندقي با بيان اين مطلب گفت : آموزش خانوارها در شهرک ها و مجتمع هاي مسکوني و ارائه کارت اشتراک ، و اجراي طرح بيمه در سه شهرک مسکوني سطح ناحيه 9 به صورت پايلوت آغاز شده  و اين طرح به منظور افزايش مشارکت شهروندان منطقه از طريق ارائه خدمات بيمه اي رايگان در ازاي تفکيک پسماند خشک از مبدا ، به مرحله اجرا رسيده است.
وي با اشاره به ضرورت جلب مشارکت شهروندان براي اجراي طرح تفکيک پسماند از مبدأ و لزوم تعيين اولويت گروه هاي هدف به منظور اجراي بهينه و پيشبرد امور و ارائه خدمات متقابل، عنوان کرد: جهت نيل به جلب مشارکت ، جلسات متعددي  با هيئت مديره ها و مديران شهرک ها به منظور جلب مشارکت آنان در طرح و انعقاد تفاهم نامه و ارائه آموزش هاي لازم به مديران ساختمان ها و سرايداران به منظور آشنايي آنان با طرح برگـزار شـد .
جندقي خاطر نشان کرد: اجراي اين طرح سبب حفظ محيط زيست و سلامت محيط شهري شده  و  مي تواند تاثير به سزايي در جلب مشارکت شهروندان براي اجرايي کردن ديگر طرح هاي تفکيک پسماند از مبدأ از سوي اداره  در سـطح منطقه باشـد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  ⁄  13  =