مدیر عامل داده ورزی سداد کسب رتبه نخست “بله” را تبریک گفت

مدیرعامل داده ورزی سداد به مناسبت کسب رتبه نخست “بله” در همایش بانکداری الکترونیک پیام تبریک صادر کرد.

مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد به مناسبت کسب رتبه نخست پیام رسان "بله" در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، متن این پیام به شرح زیر است:

به نام او که فرمان ها روان و حال ها بر نظام از نام اوست.

پیروزی، پرشی دارد… به اندازه عشق! شاکر و سپاسگزار خداوند کریم و منّانم که…  قادر است و متعال، علیم است و بصیر ،  از عیان و نهان …

خبر مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد، و اینک خبر شادمانه موفقیت شما همکاران گرامی نیز مایه مباهات است. آری، دستان پرتوان و عزم استوار شما عزیزان، بار دگر حدیث پرافتخار پیروزی رامی سراید و امروز را برای فردایی بهتر و سازنده آماده می سازد.

کسب رتبه برتر پیام رسان " بله" در گروه “سامانه های مشتریان” هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت (جشنواره مرحوم دکتر نوربخش) با عینیت بخشیدن به شعار آغازین و انگیزشی شرکت …" ما می توانیم" را تبریک عرض می نمایم. قطعا این موفقیت گروهی، حاصل کار و دستاورد تمامی تلاشگران عزیز  و همکاران محترم در حوزه های مختلف شرکت  است و بواقع بیانگر این واقعیت محض است که: تک به تک همکاران دور و نزدیک در این پروژه در زمره شرکا و سهامداران این موفقیت مجدد ( پس از کسب رتبه اول نوآوری بانکی سامانه " بام" در همایش سال گذشته ) شرکت داده ورزی سداد ، هستند و قطع به یقین برای اینجانب نیز همراهی با ایشان مایه افتخار.

برایتان ازخداوند مهربان دلی ازجنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستارم .

 شمع وجودتان تابنده و نورانیت دلتان پاینده

تندرست باشید و برقرار

سر بلند باشید و استوار

فرامرز خالقی

مدیر عامل

چهارم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و شش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  6  =  1