“سیملس”، نمایشگاهی در حوزه بانکداری و نوآوری ها

26 و 27 فروردین ماه در دوبی برگزار می شود؛

نمایشگاه سیملس دوبی، نوزدهمین نمایشگاه درحوزه پرداخت ، تجارت الکترونیک و فین تک است که 26 و 27 فروردین ماه در مرکز نمایشگاه و همایش های بین المللی دوبی برگزار می شود.

نمایشگاه سیملس  دبی (Seamless) ، نوزدهمین نمایشگاه درحوزه پرداخت ، تجارت الکترونیک و فین تک است که 26 و 27 فروردین ماه (15 و 16 آوریل 2018) در مرکز نمایشگاه و همایش های بین المللی دبی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این نمایشگاه یک رویداد استراتژیک در سطح جهانی و در عین حال بزرگترین و مهمترین در خاورمیانه به شمار می رود. در این نمایشگاه  آخرین فناوری ها در زمینه خدمات مالی و بانکداری به نمایش گذاشته می شود.

همچنین این نمایشگاه به ایجاد و تقویت این نوع بازارها، ملاقات و همکاری با رهبران پیشرو و شرکت های تجارت الکترونیک و پرداخت در منطقه، همچنین در زمینه راه اندازی محصولات جدید، ابتکارات و از سویی به ایجاد فرصت های جدید به ویژه در منطقه کمک می کند.

از جمله افرادی که از این نمایشگاه سود خواهند برد می توان به بانکداران ، ارایه دهندگان بیمه، دارندگان کسب و کارهای کوچک و متوسط، متخصصان تجارت الکترونیک، مدیران و سیاستگذاران اشاره کرد.

 گفتنی است در نمایشگاه امسال بیش از 350 غرفه دار از سراسر جهان آخرین دستاورهای خود را در زمینه هایی همچون پرداخت از طریق  تلفن همراه ، تجزیه و تحلیل داده ها، دستگاه های پوز(POS) ، خودپردازها، راه حل هایی در زمینه ان اف سی (1)  و شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)، برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) ، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، کنترل شناسه، امنیت و دسترسی و پرینترهای کارت های هوشمند ارایه می دهند.

همچنین پلت فرم هایی طراحی شده که شامل موضوعاتی همچون پرداخت های دیجیتال، فین تک، eKYC (2)، بازاریابی دیجیتال ، کسب و کار آنلاین است.

در عین حال شرکت کنندگان می توانند در نشست هایی از روش های ارایه شده برای چالش های کسب و کار بهره ببرند.  
همچنین برنامه ای از سوی کارشناسان ارایه می شود که برای کمک به راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک و  رشد کسب و کار سودآور تجارت الکترونیک سودمند خواهد بود.

 از سوی دیگر ارایه آخرین محصولات و خدماتی که هرگز پیش از این در خاورمیانه دیده نشده اند، انجام مصاحبه ها با نوآوران، رهبران کسب و کار در حوزه پرداخت، فین تک و بانکداری خرد از دیگر بخش های نمایشگاه سیملس امسال است.

باید اشاره کرد بازرگانی مبناکارت آریا از ایران در نمایشگاه سیملس حضور خواهد داشت. همچین دربرپایی این نمایشگاه شرکت ها و موسسات بسیاری همکاری داشته اند که می توان به Banker Middle East ، Forbes  Middle East ،Telecom Review، CARDS & PAYMENTS WORLD، The Business Year (TBY) اشاره کرد.

 

 

ترجمه: فرحناز سپهری
منبع:تhttp://www.terrapinn.com/exhibition/seamless-middle-east/index.stm
پی نوشت:
1- NFC :near field communication: به معنای "ارتباط میدانی با بُرد کوتاه" است؛ مجموعه ای از استانداردها برای تلفن های هوشمند یا هر دو دستگاه دیگری که قرار است از طریق نزدیک شدن (فاصله صفر تا پنج سانتی متر) با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. مهم ترین کاربرد NFC، پرداخت پول از طریق گوشی های هوشمند است.
2- فرآیندی در شعبه های مجازی بانک، به طوری که ارتباط با مشتریان بدون حضور مشتری در شعبه بانک ، ممکن می شود که به آن eKYC ( (KYC: Know your customer می گویند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =