از کارت های اعتباری در حمایت از تولید کالای ایرانی استفاده می کنیم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه عنوان کرد:

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه گفت: با توجه به تاکیدات رهبری و در حمایت از تولید داخل، استفاده از کارت های اعتباری امسال در دستور کار بانک ها است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمدکاظم چقازردی بانک سپه با اشاره به استفاده از کارت اعتباری در این بانک گفت: امسال همه بانک ها با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی ، برای تحقق این شعار و به ویژه در تحریک تقاضا برای خرید کالای ایرانی برنامه های خاصی دارند که ما نیز باید در حمایت از رونق تولید و واحدهای  کوچک و متوسط به بخش عرضه اقتصاد به گونه ای توجه کنیم که سرمایه گذار و تولید کننده ،هم در یافتن بازار برای کالا تولیدی و هم فروش آن دچار مشکل نشوند.
وی افزود: از طرفی نیز برای بازگشت منابع بانک ها باید در سمت تقاضا ، به تحریک و ایجاد بازار عمدتا از طریق کارت های مصرفی و اعتباری اقدام کنند که در بانک ما نیز این اتفاق به عنوان سیاست امسال اعلام شده است .
وی دربازه مطالبات معوق نیز گفت: این موضوع مشکلی است که کمابیش اغلب بانک ها گرفتار آن هستند و بخش اعظم آن به این مربوط می شود که بانک ها می خواهند حمایت قوی ای از بخش تولید داشته باشند وبخش تولید به دلیل وجود مشکلاتی از قبیل فقدان بازار کافی لازم برای فروش کالای خود نمی توانند پول بانک ها را به  موقع بازگردانند لذا انتظار دارند بانک ها همراهی کرده و استماع دهند.
 وی ادامه داد: در قوانین و در دستورالعمل ها  نیز دیده شده است که جنبه حمایت از تولید در بازگشت منابع بانک ها  باید طولانی شود .که البته اگر ما بتوانیم امسال در بازار فروش کالاها در حمایت از خرید کالای ایرانی، منابعی را در اختیار تولید کنندگان قرار دهیم از انجماد این مطالبات در ترازنامه بانک جلوگیری خواهیم کرد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

38  +    =  43