روحانی اصلاح در کابینه را از حوزه اقتصادی آغاز کند

یک استاد دانشگاه:

یک استاد دانشگاه گفت: رئیس‌جمهور باید افرادی را در کابینه منصوب کند که هم جهت با سیاست‌های دولت باشند و این مهم باید از حوزه اقتصادی شروع شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، رئیس‌جمهور در سال جدید در چند نوبت از عملکرد وزرا و مدیران دولتی انتقاد و به نوعی عدم رضایتش را از وضع موجود اعلام کرده است.

در همین رابطه غلامی استاد دانشگاه تربیت مدرس اظهار داشت: از ابتدای تشکیل دولت دوازدهم کارشناسان معتقد بودند، رئیس جمهور برای عملیاتی کردن وعده‌های انتخاباتی ابزار لازم را انتخاب نکرده و شعارهای دولت با بعضی اظهار نظرهای وزرا و مشاورانش هم جهت نیست. بنابراین انتقادهای اخیر رئیس جمهور هم به خاطر عدم هماهنگی و پیشرفت در دولت است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور محترم حسب وعده‌ای که به مردم داده بود برای کنترل و ساماندهی بازار ارز اما تشتت آرا در میان کابینه دولت و مشاوران مانع کار شد؛ برخی وزرا در سخنانشان موضوعاتی مطرح کرده یا می‌کنند که بیشتر اینگونه به نظر می‌رسد که دنبال پیاده سازی عقاید خودشان هستند و این نشان از آن است که رئیس جمهور در اهداف تامین منافع ملی تنها است.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: معتقدم کابینه هم جهت با تفکرات رئیس جمهور حرکت نمی‌کند و با این عدم هماهنگی، اجرای مدیریت اقتصاد کشور را با مانع مواجه می‌کند.

غلامی افزود: به اعتقاد من رئیس‌جمهور در اجرای دکترین اقتصادی کشور تنهاست و باید افرادی جدید و متخصص و از همه مهمتر هم راستا با سیاست‌هایش را انتخاب کند.

وی گفت: رئیس‌جمهور باید افرادی را در کابینه منصوب کند که هم جهت با سیاست‌های دولت باشند و این مهم باید از حوزه اقتصادی شروع شود.

 

منبع: ایلنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  −  93  =