پلتفرم جدید کشف تقلب در خودپردازها

موسسه مالی Co-op محصول جدید خود “کوپر” را به عنوان، یک پلتفرم پیشرفته بر پایه داده برای محصولات مبتنی بر حساب کاربری و محصولات مبتنی بر کارت ارایه داد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، موسسه مالی Co-op محصول جدید خود "کوپر" را به عنوان، یک پلتفرم پیشرفته بر پایه داده معرفی کرده است که فرآیند شناسایی و مبارزه با تقلب را با سرعت بیشتر و دید بیشتری از فعالیت و نیازهای کاربرانش ارایه می دهد.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، این شرکت در حال سرمایه گذاری میلیون دلاری است تا فرایند ماشین لرنینگ "آموزش های پیشرفته از طریق دستگاه ها و هوش مصنوعی" را به اتحادیه اعتباری مشتریان بین المللی خود خود در سراسر جهان ارایه دهد.

تاد کلارک، مدیر عامل شرکت نیز در این خصوص گفته: "کوپر قطعه اصلی در استراتژی ما است تا امنیت بیشتری را در سراسر محصولات و خدمات ما فراهم کند." "کوپر به ما اجازه می دهد تا به طور مداوم با درک حجم زیادی از اطلاعات و شناسایی الگوهای پیچیده با تقلب مبارزه کنیم"

از آغاز تابستان، Co-op ؛ کاربران شعب مختلفی که از محصولات مبتنی بر کارت یا حساب کاربری این شرکت استفاده می کنند از تحلیلگر تقلب کوپر بهره خواهد برد. راه حل مدیریت ریسک کوپر، حفاظت بیشتری برای شناسایی و جلوگیری از معاملات بالقوه جعلی ارائه می هد.

این کمپانی متعاقبا محصول Cooper Fraud Score یا سنجش تقلب کوپر را که یک محصول یادگیری توسط ماشین است را راه اندازی خواهد کرد که مدل برآورد خطر را برای تعیین سطح سوء ظن برای یک معامله ایجاد می کند.

این پلتفرم برای محصولات مبتنی بر حساب کاربری در اواخر امسال و برای محصولات مبتنی بر کارت در سال ۲۰۱۹ در دسترس خواهد بود.

کلارک گفت: "درک نیاز کابران و پیش بینی الگوها، ارتباطات و پیشنهادات هدفمندتری را نیز فراهم می کند. در حال حاضر "کوپر" برای ما به عنوان یک پیشرفت در راه حل های مقابله با تقلب  معرفی می شود، اما در آینده به اعمال بیشتر نیازها و هدف دقیق تر برای پیش بینی نیازهای کاربرانش خواهد پرداخت.

 

منبع: سرمدنیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =