توسعه خریدهای آنلاین و مزایای استفاده از آن

سایت تخفیف سنتر یکی از وب سایت‌های تخفیفی در حوزه های گردشگری، تفریحی، فرهنگی و ورزشی بوده که دارای نماد اعتماد الکترونیک از سازمان توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت ، معدن و تجارت می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تخفیف سنتر در راستای فراهم آوردن اوقاتی شاد و با صرفه اقتصادی ، با کسب‌و‌کار‌های تراز اول در سطح شهر مذاکره و با استفاده از قدرت خرید گروهی قراردادهایی را منعقد و پیرو آن پیشنهادهای جالب و جذابی از تخفیف‌های خدمات مختلف را روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت امن تخفیف سنتر و همچنین ارائه خدمات روی گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل تخفیف سنتر ( هم اکنون میتوانید این اپ را از کافه بازار دانلود نمائید) این امکان را به همراهان تخفیف سنتر می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل بتوانند به کلیه پیشنهادهای تخفیف فعال در سایت دسترسی داشته باشند و از امکانات ارائه‌شده بهره ببرند.

رشد روزافزون کاربران سایت تخفیف سنتر نشانگر اعتماد کامل کاربران اینترنتی به روش خرید گروهی آنلاین و سایت تخفیف سنتر است.

مهرداد صداقت، مدیر سایت تخفیف سنتر با اشاره به سیستم نوین تبلیغات و فروش آن لاین اذعان داشت: با توجه به تازگی این سیستم فروش و تبلیغات در ایران، می‌توان ادعا کرد که هم کاربران و هم صاحبان کالا و خدمات، استقبال جالب توجهی از این سیستم داشته‌اند.

صداقت اضافه کرد، فروشگاه های آن لاین بهترین و ارزانترین روش معرفی کسب و کارهای جدید بدون پرداخت هزینه های گزاف تبلیغاتی بوده و صاحبان مشاغل به راحتی میتوانند مشتری جدید خود را شناسایی و به کسب و کارهای خود رونق بخشند.

وی همچنین اعلام کرد تمامی کسب و کارهایی که مایل به رونق سریع کسب و کار خود هستند میتوانند درخواست خود را به info@takhfifcenter.com ایمیل نموده و یا به شماره 30002220 پیامک دهند.

 

منبع: ایلنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =