رسول سراییان به عنوان عضو و دبیر کمیته طرح ایجاد قطب مراکز داده با سرمایه گذاری بخش خصوصی منصوب شد

با حکم آذری جهرمی؛

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای مصوبه شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، رسول سراییان را به عنوان عضو و دبیر کمیته طرح ایجاد قطب مراکز داده با سرمایه گذاری بخش خصوصی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای مصوبه شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، رسول سراییان را به عنوان عضو و دبیر کمیته طرح ایجاد قطب مراکز داده با سرمایه گذاری بخش خصوصی منصوب کرد.
در متن حکم رسول سراییان آمده است:
جناب آقای دکتر سراییان 
معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران
با توجه به لزوم اجرایی شدن تکالیف این وزارت برای توسعه و تکامل شبکه ملی اطلاعات و در راستای مصوبه شورای راهبری توسعه شبکه ملی اطلاعات، بدینوسیله جناب عالی را که دارای سوابق برجسته فنی و مدیریتی می باشید به عنوان عضو و دبیر کمیته " طرح ایجاد قطب مراکز داده با سرمایه گذاری بخش خصوصی" منصوب می نمایم تا با رعایت مفاد سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات و استفاده از اختیارات قانونی و ظرفیت ها و منابع علمی، تخصصی و زیرساختی آن سازمان یکی دیگر از زیرساخت های مهم شبکه ملی اطلاعات در کشور محقق گردد.
ضروری است ضمن مشارکت فعال و حضور مستمر در جلسات کمیته در انجام تکالیف مندرج در برنامه طرح مذکور اقدام و اهتمام اثربخش و کارایی لازم را به عمل آورید.
محمد جواد آذری جهرمی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  −  63  =