شرح وظیفه روابط عمومی در دوره جدید پرداختن به گفتمان سازی برای تبیین مقدمات تحول است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

آذری جهرمی اعلام کرد نوع نگاه ما در دوره جدید مبتنی بر تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است که مهم ترین بخش برای ایجاد تحول، گفتمان سازی و فرهنگ سازی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دیروز (سه شنبه) در جلسه شورای مسوولان این وزارتخانه برگزار شد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با اشاره به خدمات گسترده مجموعه روابط عمومی وزارت ارتباطات در طول دوران دولت تدبیر و امید، گفت: در دولت یازدهم به دلیل برخی از ضعف ها در کشور، نگاه روابط عمومی در وزارت ارتباطات، پروژه محور بود و در معرفی دستاوردها، اقدامات و پروژه ها بسیار خوب عمل شد. اما نوع نگاه ما در حال حاضر پروژه محور نیست.

وی با اشاره به اجرای پروژه های متفاوتی چون امید، تدبیر، تلاش و فجر در این وزارتخانه افزود: با وجود اجرای این پروژه های، نوع نگاه ما در دوره جدید مبنی بر استفاده از کلمه تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است.

آذری جهرمی بخش مهمی از تحول را مبتنی بر فرهنگ سازی و گفتمان سازی دانست و ادامه داد: سربازان این عرصه در دولت نیستند بلکه بخش های خصوصی در این زمینه فعالند و طبیعتا مهمترین شرح وظیفه روابط عمومی در دوره جدید پرداختن به گفتمان سازی برای تبیین مقدمات تحول است.

در ادامه این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر و تشکر از محمدرضا فرنقی زاد رئیس پیشین روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سیدجمال هادیان طبائی زواره به عنوان رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خیر مقدم گفت.

امروز همچنین رئیس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در این مرکز، کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

مهدی راسخ معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه معرفی و آغاز به کار رسمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه با اشاره به تحولاتی که در چند سال گذشته و در دوره مدیریت دکتر فرنقی زاد در روابط عمومی وزارت ارتباطات انجام شده است، گفت: در این مدت خدمات بسیاری در این مجموعه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه جابجایی مدیرانی امری طبیعی است، افزود: این جابجایی ها باعث انتقال تجربیات و حضور نیروهای جدید در موقعیت های مختلف می شود.

راسخ این جابجایی را شروع مرحله ای جدید عنوان کرد و گفت: این جابجایی می تواند سرلوحه کارهای جدید و ارتقای کیفیت کارها باشد.

در ادامه این جلسه دکتر محمد رضا فرنقی زاد رییس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از همکاران خود در این مجموعه، گفت: عملکرد روابط عمومی با تلاش کارکنان این مجموعه مورد رضایت شخص وزیر و مدیران این وزارتخانه قرار دارد .

وی با اشاره به اینکه هر مجموعه ای بعد از مدتی نیاز به تحول دارد، افزود : امیدوارم آقای هادیان طبایی زواره به عنوان یکی از صاحبنظران و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی بتواند با ایده های جدید، موفقیت بیشتری در این مجموعه داشته باشد.

در این جلسه سید جمال هادیان طبایی زواره رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز گفت: من امیدوارم بتوانیم ایده های نو و خلاقانه را با همکاری کارکنان روابط عمومی در این مجموعه اجرا کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش می کنم در روابط عمومی محیطی به دور از استرس فراهم شود زیرا داشتن آرامش، دقت در کارها را افزایش می دهد و خروجی کار نیز به خوبی دیده می شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9