انجام ۲۱ میلیارد تومان تراکنش مالی در روز

گزارش عملکرد سه ماه گذشته "بله";

پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سه ماه گذشته (بهار ۹۷) منتشر کرد که نشان می‌دهد بله با روندی صعودی رکوردهایش در سال ۹۶ را جابجا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، "بله" یکی از پیام‌رسان‌های ایرانی است که در مدت کوتاهی که از فعالیت آن می‌گذرد توانسته به سطح بالایی از کیفیت و قابلیت رسیده است. پیام‌رسان «بله» در این مدت توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند و به خصوص پس از فیلترینگ تلگرام رشد رجوع مردم به این پیام‌رسان سرعت بیشتری گرفته است. 

پیام‌رسان «بله» گزارشی از عملکرد خود در سه ماه گذشته (بهار 97) منتشر کرد که نشان می‌دهد این پیام‌رسان با روندی صعودی رکوردهایش در سال ۹۶ را جابجا کرده است.

در فصل بهار تقریباً به اندازه‌ی کل سال گذشته کاربر جدید به بله پیوست و نرخ حدود ۶۰ درصدی کاربر فعال نسبت به کل کاربران حفظ شد. در حال حاضر تعداد کاربران بله به 1/900/000 نفر رسیده که حدود 1/1 میلیون نفر آن کاربر فعال هستند.

همچنین تعداد کانال‌ها ۵ برابر و گروه‌ها ۳ برابر آنچه در سال گذشته ایجاد شده بودند در طول فصل بهار رشد کردند. در این مدت 111هزار کانال و 87هزار گروه ایجاد شده است.

در طی فصل بهار امسال از نظر رقمی به‌اندازه‌ی ۸۰ درصد کل سال ۹۶ تراکنش انتقال پول انجام شده است. همچنین تعداد کل تراکنش‌ها (شامل کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ و…) در سه ماه بهار بیش از کل سال گذشته بوده است. در این مدت 3 میلیون تراکنش موفق کارت به کارت، 1300 میلیارد تومان انتقال پول، 50هزار تراکنش کارت به کارت روزانه، 21 میلیارد تومان انتقال پول روزانه، 5/6 میلیون تراکنش مالی و 62000 درخواست پولی ارسالی صورت گرفته است.

با تمرکز تیم فنی بله بر پایداری شبکه، به‌صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، «بله» در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

این آمارها شاهد پویاییِ پلتفرم بله و موفقیت در حفظ کاربرانش است.

مسئولان پیام‌رسان بله در پایان این گزارش خطاب به کاربران اعلام کرده‌اند که این موفقیت را مدیون اعتماد شما کاربران عزیز هستیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2