کلاهبرداران از بازی موبایلی برای پولشویی استفاده می کنند

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

به گزارش شرکت تحقیقات امنیتی Kromtech؛ کلاهبرداران سایبری برای استفاده از موجودی کارت های اعتباری مسروقه و پولشویی به واحد پول بازی های موبایلی مانند کلش آف کلنز خرید و فروش انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این شرکت در وبلاگ خود اعلام کرده است: «با بررسی‌ هایی که در پایگاه داده های مرتبط انجام دادیم به سرعت متوجه شدیم که به نظر می رسد این خرید و فروش ها توسط کارت های اعتباری متعلق به سارقین انجام شده باشد.»
محققان Kromtech دریافتند که کلاهبرداران با استفاده از اکانت‌های تقلبی اپل و سپس با استفاده از کارت های مسروقه کالاهای مربوط به بازی های «کلش آف کلنز»، «کلش رویال» و «مارول کانتست» را خریداری می کردند. سپس آنچه خریده بودند را روی سایت شخص ثالث به فروش می گذاشتند.
این سه بازی که آن ها مورد هدف قرار داده اند بیش از 250 میلیون کاربر دارد و در حدود 330 میلیون دلار سالانه تولید می کند. هم چنین Kromtech اعلام کرد که این بازی ها بازارهای شخص ثالث بسیاری فعالی نیز دارند. همه این موارد باعث شده که این روش برای پولشویی های کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

 

منبع: https://www.finextra.com/newsarticle/32426/crooks-use-mobile-games-to-launder-money-from-stolen-credit-cards/payments

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  40