یاهو با همکاری سافت بانک سرویس پرداخت موبایلی ژاپنی راه اندازی می کند

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

شرکت یاهو با همکاری سافت بانک با استفاده از تکنولوژی Paytm هندی سرمایه گذاری مشترکی برای ارائه سرویس پرداخت موبایلی مبتنی بر QR در ژاپن آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این سرمایه گذاری مشترک تحت عنوان PayPay در پاییز سال جاری راه اندازی می شود و سرویس خود را مانند سایر کیف پول های شرکت های اپل، سامسونگ و علی بابا به بازار ژاپن عرضه خواهد کرد.
در ژاپن هنوز درصد بیشتری از تراکنش های پرداخت به تراکنش های نقدی تعلق دارد. این موضوع باعث شده که دولت ژاپن برای افزایش درصد تراکنش های الکترونیکی هدف مشخصی قرار دهد. ژاپن در نظر دارد تا سال 2025 درصد تراکنش های الکترونیکی را از 20 درصد به 40 درصد افزایش دهد.
قرار است سرویس پرداخت PayPay از تکنولوژی پرداخت QR ای که توسط شرکت Paytm هندی توسعه یافته استفاده کند. این شرکت از پیشروان ارائه دهنده خدمات پول موبایلی است و سافت بانک یکی از سرمایه گذاران آن می باشد.
هم چنین سایر شرکا نیز در نظر دارند از پایگاه داده کیف پول یاهو که ده ها هزار کاربر دارد و به خاطر PayPay متوقف می شود برای گسترش خدمات خود استفاده کنند.

 

منبع: https://www.finextra.com/newsarticle/32456/softbank-and-yahoo-tap-paytm-qr-tech-for-japanese-mobile-payments-service/payments

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  +    =  40