آنچه فن‌آوا کارت در الکامپ ۲۴ ارائه می‌کند

بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی با حضور شرکت‌های بزرگ حوزۀ فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت فن‌آواکارت، یکی از PSP‌های حاضر در سالن ۳۸ است. حمید نجفیان، مدیر … در خصوص محصولات و راهکارهای ارائه شده توسط این شرکت در الکامپ ۲۴ گفت: اپلیکیشن آوا همراه، دستگاه کارت‌خوان هوشمند PDA، کارت‌خوان‌های موبایلی یا MPOS، سولوشن پرداخت الکترونیکی در جایگاه سوخت، سلف‌سرویس کیوسک رستوران، سیستم صندوق فروشگاهی، سیستم نوبت‌دهی بیمارستانی، کیوسک شارژ، سامانه نفیس، کیوسک مدیریت پرداخت‌های مراکز درمانی و کیوسک پارکینگ، بخشی از محصولات شرکت فن‌آوا کارت در بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ است.

پرداخت الکترونیکی سوخت در جایگاه‌های بنزین

نجفیان استراتژی فن‌آواکارت برای حضور در بزرگترین رویداد فناوری کشور را معرفی محصولات جدید در سال جدید عنوان کرد و افزود: از جمله برنامه‌های این شرکت بحث پرداخت الکترونیکی سوخت در جایگاه‌های بنزین است. شرکت پخش و پالایش، امسال انحصار در حوزه پرداخت را شکست و در نامه‌ای به شرکت‌های PSP اعلام کرد که راهکار خود را برای دریافت الکترونیکی وجوه در جایگاه‌های سوخت اعلام کنند.

او ادامه داد: باید به این نکته اشاره کرد که دو نرم‌افزار در جایگاه‌های سوخت وجود دارد؛ یکی از آنها نرم‌افزار پرداخت است و دیگری نرم‌افزار مدیریت سوخت. نرم‌افزار مدیریت سوخت را شرکت پخش و پالایش و سامانه هوشمند عهده‌دار هستند و نرم‌افزار پرداخت را شرکت‌های پرداختی بر عهده دارند. این یک کار مشترک است که هر شرکت پرداختی باید برندی را معرفی کند. شرکت فن‌آوا کارت با یکی از برندها به تفاهم رسیده تا در این حوزه با آنها مشارکت کند و آمادگی دارد تا با موافقت شرکت پخش و پالایش، پایلوت خود را آغاز کند.

او در خصوص روال نصب این نرم‌افزار گفت: روال این است که جایگاه به جایگاه این نرم‌افزار نصب می‌شود و پس از تأیید شرکت پخش و پالایش روند اجرا ادامه پیدا می‌کند. پیش‌بینی این شرکت این است که ۱۵ هزار پمپ را به دستگاه پرداخت مجهز کند.

وی در مورد محصول دیگر شرکت فن‌آواکارت به نام سامانه نفیس که سال گذشته ارائه شده گفت: سامانه نفیس (نرم‌افزار فرایندهای یکپارچه سوئیچ) است. سامانه نفیس، سامانه ارزش‌افزوده‌ای است که نیاز بازار در حوزه باشگاه مشتریان و ارزش‌افزوده را پوشش می‌دهد. از طریق این سامانه راهکار جامعی به سازمان‌ها ارائه می‌شود که ترکیبی است.

او ادامه داد: در حقیقت این سامانه جهت سرویس‌دهی به سازمان‌ها، مؤسسات، بانک‌ها، پذیرندگان خاص و زیرمجموعه‌های وابسته به آن طراحی و تولید شده که می‌تواند سرویس‌هایی از قبیل خرید شاپرکی، انواع سرویس‌های تخفیف، سرویس اقساطی، سرویس اعتباری، سرویس بن ریالی، سرویس سبد کالا، سرویس درگاه اینترنتی، کارت سفر، باشگاه مشتریان و… را ارائه کند. همچنین این سامانه شامل سیستم‌های مدیریت پذیرندگان، مدیریت دارندگان کارت، انبارداری، مدیریت کارت، مدیریت کاربران، زیرسیستم حسابداری، سیستم گزارش‌های مدیریتی و… است.

فن‌آوا کارت در الکامپ ۲۴ محصولات دیگری از جمله پایانه فروش، کارت‌خوان بی‌سیم، کارت‌خوان شبکه‌ای، کارت‌خوان قابل اتصال به کامپیوتر، کارت‌خوان موبایلی و کارت‌خوان هوشمند را نیز ارائه کرده است.

اپلیکیشن آوا همراه

نجفیان درباره اپلیکیشن آوا همراه نیز گفت: این اپلیکیشن هر دو حالت آنلاین و آفلاین را پشتیبانی می‌کند. در این اپلیکیشن علاوه بر عملیات خرید شارژ، پرداخت قبض، شارژ اینترنت و نیکوکاری، سایر خدمات مانند پرداخت عوارض، جریمه، طرح ترافیک و بیمه برای کاربران در دسترس است.

 

منبع: پرداخت برتر

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4