بارکلی کارد زنجیره تامین دیجیتالی B2B ارائه می کند

اختصاصی بانکداری الکترونیک;

شرکت بارکلی کارد با همکاری استارتاپ Crowds در سلیکون ولی قصد دارد زنجیره تامین B2B را دیجیتالی و سریع کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کارت های پرداخت غیرتماسی و گوشی های موبایل به طور کلی فرایند پرداخت مشتریان را متحول کرده است اما فضای B2B هنوز تغییرات کندی دارد و فقط یک تراکنش از هر چهار تراکنش دیجیتالی است.
فروش یا پیدا کردن سرویس های بیزنسی می تواند با استفاده از یک بروشور، تماس تلفنی، صدور فاکتور روی کاغذ و رویارویی با سیستم های پرداخت غیرقابل قبول باشد. بارکلی کارد اعلام کرده است که نتیجه آن بیش از 4 میلیارد دلار فروش از دست رفته و هزینه های غیرضروری سالانه است.
استارتاپ Qrowdz در سلیکن ولی قصد دارد این روند را تغییر دهد و بازاری مبتنی بر بلاکچین راه اندازی کند که کسب و کارها را به روشی کاملا بدون درز به صورت دیجیتالی به یکدیگر متصل کند و همه فرایند تامین را به صورت آنلاین انجام دهد.
این استارتاپ متعهد می شود که همه اسناد دیجیتالی باشد و کاربران بتوانند تامین کنندگان را آسان تر پیدا کنند. هم چنین این شرکت امکان فروش فاکتورها و سفارش های خرید را در کنار هم ارائه می کند. بنابراین کسب و کارهای کوچکتر می توانند زودتر پول را دریافت کنند و وجه نقد را در گردش نگه دارند. تراکنش ها بر روی یک بلاکچین اتریوم اجرا و نگه داری می شود.
استارتاپ Qrowds در برنامه شتابدهندگی 2018 بارکلیز شرکت کرد و توسط شرکت پرداخت بارکلی کارد مورد حمایت قرار گرفت. اکنون این برنامه پایان یافته و بارکلیز پشتیبانی مالی این شرکت را ادامه می دهد تا این ایده به یک اکوسیستم کاملا کارآمد تبدیل شود.
شرکت بارکلی کارد دروازه پرداخت خود را در پلتفرم Crowds یکپارچه سازی می کند و به گروه محدودی از مشتریان دسترسی به این بازار را ارائه می کند تا از این طریق بتواند تاثیر آن بر روی کسب و کارهای مشتریان را اندازه گیری کند و قابلیت های پلتفرم را با نیازهای واقعی آن ها تطابق دهد.
این کار در 24 هفته انجام می شود و از تجربه کاری مشتریان فروشنده و خریدار، میزان در دسترس بودن و کیفیت محصول تجاری ارزیابی صورت می گیرد. اگر این ارزیابی موفق باشد انتظار می رود به زودی در فضای تجاری نیز آزمایش شود.
نیک کریگان، مدیر عامل بخش پرداخت های آینده در شرکت بارکلی کارد در این باره گفت: «فضای پرداخت B2B زمینه رشته بالقوه بسیار زیادی دارد و اثبات این مفهوم به معنای یادگیری نیازمندی های عملکرد موفق در این فضا است.»

مترجم: سمانه سمیعی

منبع: https://www.finextra.com/newsarticle/32533/barclaycard-partners-accelerator-graduate-to-digitise-b2b-supply-chain/payments

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  ⁄    =  35