دورخیز ایران کیش برای رسیدن به ۶۶۰ هزار پایانه فروشگاهی

فرامرزی خبرداد:

مدیر عامل ایران کیش گفت: «برنامه محوری» مهمترین راه و شیوه برای رسیدن به اهداف والای ایران کیش است که همگی باید ملزم به اجرا و رعایت آن باشیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ایران کیش، «صادق فرامرزی» هفته گذشته در یک نشست صمیمی با مدیران و کارمندان معاونت توسعه بازار، اهداف شرکت را در شش ماه آینده شفاف سازی کرد.

وی گفت: «شرکت ایران کیش، بی­ ثباتی های دو سال اخیر را پشت سر گذاشته و اکنون با ثبات و آرامش، گام های محکم خود را به سوی آینده ای روشن بر می دارد.»

مدیر عامل ایران کیش ادامه داد: «در یکی از گامهای نخست، با همکاری و تلاش عوامل شرکت، بسیاری از مطالبات خود را از بانکهای طرف قرارداد دریافت کرده­ ایم.»

فرامرزی اظهار داشت: « طی 10 سال اخیر بیش از 420 هزار دستگاه POSدر سراسر کشور نصب کرده ایم اما بر اساس تعهدات پیشین شرکت به سازمان بورس و سهامداران، می بایست تا پایان امسال حدود  240 هزار دستگاه کارتخوان دیگر نیز نصب کنیم.»

وی خاطر نشان کرد: «در حالی که تغییرات مدیریتی در نیمه نخست سال جاری موجب شد ایران کیش از برنامه های خود عقب بیفتد، اکنون الزام ما اجرای این تعهد طی شش ماه باقی مانده از سال 1393 است که انجام آن نیازمند یاری تک تک همکاران خواهد بود.»

وی تاکید کرد:«برای دست یابی به این هدف، یک فرایند «برنامه محور» که کاملا عملیاتی و اجرایی است، تدوین و لازم الاجرا شده است.»

به گفته فرامرزی، عملیاتی شدن «برنامه محوری» و تعهد به برنامه و کنترل روزانه خط مشی،  ایران کیش را به اهداف بلند خود می رساند که در این مسیر باید سیاست تمرکز و تمایز را مد نظر خود داشته باشد.

فرامرزی با تاکید بر لزوم ایجاد یک ابزار کنترلی قدرتمند برای نظارت بر پیشبرد اهداف و بررسی وضعیت اجرای برنامه های شرکت تصریح کرد: گروه راهبر و هماهنگ کننده این حرکت رو به جلو، انتخاب و معرفی شده اند.

به گفته وی، از این پس ایران کیش در عرضه دستگاه های جدید به بازار، وسواس بیشتری به خرج داده و دستگاه ها را پس از آزمایش و تست های دقیق عرضه خواهد کرد. همچنین بازدید دوره ای پشتیبانها نیز منظم تر از قبل و زمان بندی شده صورت خواهد پذیرفت.

صادق فرامرزی تصریح کرد: ایران کیش که در بین 12 شرکت PSPحاضر جامع ترین و کامل ترین Back Office  را دارد، اکنون سوار بر قطار فناوری است و طی روزهای آینده با راه اندازی خدمات USSD، منبع درآمدی جدیدی برای ایران کیش عرضه می شود که با وجود درآمد بالا هزینه بسیار اندکی دارد.

وی تکریم کارکنان را یکی از مهمترین برنامه های مدیریت و هیات مدیره شرکت عنوان کرد و گفت:« به همین منظور از یکی از نخبگان مدیریت منابع انسانی کشور برای بهبود شرایط شغلی و رفاهی کارکنان دعوت به عمل آمده است.»

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =