نرم افزار سیمیا پست بانک در لرستان راه اندازی شد

سامانه جامع خدمات بانکداری الکترونیک دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی پست بانک استان لرستان (سیمیا) راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی پشت بانک ایران: فرزاد رستمی مدیر شعب پست بانک استان لرستان در مراسم راه اندازی این سامانه گفت : با ایجاد این سامانه روستائیان و شهروندان می توانند با مراجعه به این دفاتر از خدمات بانکی از جمله حسابهای جاری ، قرض الحسنه ، صدور حواله ، سپرده های سرمایه گذاری ، پرداخت قبوض ، دریافت حقوق و خدمات دیگر استفاده کنند.
وی گفت : نصب دستگاههای خود پرداز با امکان اتصال به شبکه شتاب بانکی در دفاتر شهری و دستگاه های پایانه فروش در دفاتر روستائی برای استفاده از کارتهای الکترونیک پست بانک و سایر بانک های عضو شبکه و نیز بهره مندی از خدمات بانکی پست بانک از طریق اینترنت ، تلفن بانک و تلفن همراه نیز از قابلیت های این سامانه است.رستمی افزود : این شبکه و سیستم بانکی که گسترده آن به دورترین نقاط محروم استان از شول آباد و منطقه ززوماهرو در الیگودرز گرفته تا بخش کاکاوند در نورآباد و دور افتاده ترین روستاهای مناطق جنوبی استان می رسد ، زیرساختی مناسب برای توضیع سود سهام عدالت ، یارانه ها، حقوق مستمری بگیران و سایر خدمات دولت مهر ورز است.
مدیر شعب پست بانک استان لرستان گفت : لرستان به عنوان نخستین استان در کشور ، این افتخار را دارد که در کنار افتتاح سامانه بانکداری الکترونیک دفاتر، اولین دستگاه خودپرداز دفاتر خدمات بانکی شهری کشور را نیز در شهرستان خرم آباد نصب و راه اندازی کند . او افزود : با نصب و راه اندازی بیش از 100 دستگاه خودپرداز در دفاتر شهری و 200 دستگاه pin pad در مناطق روستایی ، عملا بخش عظیمی از مناطق لرستان زیر پوشش بانکداری الکترونیک پست بانک قرار خواهد گرفت که قطعا می تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان بویژه جوامع روستایی ایفا کند.
رستمی با بیان اینکه 12 هزارو 600 باجه شهری و روستایی در زیر مجموعه 400 شعبه اصلی پست بانک در سراسر کشور فعالیت می کنند. گفت : پست بانک استان لرستان به عنوان یکی از استانهای پیشرو در این زمینه ، توانست با بهره مندی از نیروهای متعدد و تلاشگر ، نسبت به تاسیس 532 دفتر خدمات بانکی شامل 155 دفتر شهری و 377 دفتر روستایی با اشتغالزایی پایدار حداقل 1000 نفر و عرضه انواع خدمات بانکی خصوصا در مناطق محروم روستائی اقدام کند.
وی کاهش دو میلیون سفر روستائیان ، پرداخت 25 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی و قرض الحسنه به روستائیان،پرداخت سود سهام عدالت به 100هزار نفر روستایی و پرداخت حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی و کمیته امداد امام (ره) را فقط بخشی از خدمات دفاتر خدمات بانکی روستایی استان در یک سال گذشته دانست و ابراز امید واری نمود با نصب و راه اندازی سامانه سیمیا ارائه خدمات در سطح وسیعتری به روستائیان انجام پذیرد.
در ادامه برنامه رمضانی مدیر کل فناوری استانداری استان ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت و پرسنل پست بانک استان ، نصب و راه اندازی سامانه بانکداری الکترونیک دفاتر خصوصا در روستاها را گامی در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و گسترش آن نقاط محروم ذکر کرد.
رشنو ریاست سازمان تامین اجتماعی استان با توجه به پرداخت حقوق بیشتر از 000/10 نفر مستمری توسط دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی که از دیماه سال جاری آغاز شده گامی موثر در رضایتمندی مستمری بگیران و کاهش در اتلاف وقت و هزینه آنها دانست در ادامه آقای رشنو قول مساعد داد که در سال آینده حقوق کلیه مستمری بگیران تامین اجتماعی را به پست بانک واگذار نماید.
حجت الاسلام عباس زاده مشاور فرهنگی استانداری نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از خدماتی که پست بانک در اقصاء نقاط استان در اختیار عموم مردم خصوصا بخش محروم روستایی قرار داده تقدیر و این اقدام پست بانک را گامی موثردر تحقق شعار عدالت محوری دولت کریمه دانست. در این مراسم از آقایان مصیب قبادیان – حبیب اله عسگری –مهدی شرفی و سرکار خانم نسترن یزدانیان به ترتیب عضو هیئت مدیره مخابرات استان – دبیر کارگروه استانی دفاتر خدمات بانکی – رئیس دایره دفاتر خدمات بانکی پست بانک – رئیس شعبه مرکزی خرم آباد که در زمینه فعال سازی دفاتر و نصب و راه اندازی سامانه سیمیا در این دفاتر تلاش نموده اند با اهداء لوح تقدیر با امضاء آقای خدارحمی عضو هیئت مدیره پست بانک و مدیریت بانک استان تقدیر بعمل آمد.
لازم بذکر است که علاوه بر حضور مسئولین بلند پایه استانداری جمعی از مدیران بانکها و دستگاههای اجرایی استان در این مراسم شرکت نمودند.


لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  42