یورو- دلار طلا را بازی می دهند

دیروز (بیست و چهارم جولای 2012) قیمت طلا کمی افزایش یافت. یکی از دلالان مستقل طلا در کامکس می گوید: طلا به شدت تحت تاثیر ارزش یورو- دلار است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از رویترز سرمایه گذاران نگران این فلز گرانبها را به عنوان منبعی ایمن برای سرمایه هایشان انتخاب کردند . در این میان مقامات اتحادیه اروپا پیش بینی کردند  یونان به کمکهای بیشتری نیاز دارد. قیمت طلا در اوایل روز کمی نوسان داشت  سپس همزمان با اینکه مقامات اتحادیه اروپا  اعلام کردند احتمالا یونان  نمی تواند  بدهی هایش را پرداخت کند، این فلز کمی قدرت گرفت.

 سود معامله شمش نیز محدود بود  و قیمت قرارداد تحویل آتی طلا کمی کاهش یافت  زیرا یورو در برابر دلار آمریکا سقوط کرد. پس از آنکه تحقیقات نشان دادند روند نزولی که در اقتصادهای کوچک منطقه یورو  آغاز شده بود اکنون به فرانسه و آلمان رسیده است، بخش خصوصی اروپا  خود را برای رکودی طولانی مدت آماده کردند.

 جاناتان جاسن  یکی از دلالان مستقل  طلا در کامکس می گوید:  طلا به شدت تحت تاثیر ارزش یورو- دلار است.
به عقیده تاجران حاضر در بازار  نوسانات یورو-دلار  نقشی اساسی در  تحرکات روزانه قیمت طلا دارد  زیرا هنوز  بانک مرکزی سیاستهای مالی و پولی خود را اعلام نکرده است.

 قیمت نقطه ای طلا 1/0 درصد افزوده شده و به  1577.86 دلار به ازای هر اونس رسید  و این نشانگر افزایشی کمتر از 20 دلار است.
 قرارداد طلای تحویل آگوست   1.20 دلار کاهش یافته و در 1,576.20دلار  تثبیت شد که البته 15 درصد بالاتر از قیمت متوسط 30 روزه است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1