بورس اشتوتگارت، اپلیکیشن Bison را جهت انجام تراکنش‌های رایگان رمزارزی عرضه کرد

Boerse اشتوتگارت دومین بورس اوراق بهادار آلمان، پلت فرم معاملاتی cryptocurrency خود را برای همه معامله گران علاقمند در این کشور گشود. این اقدام به دنبال تصویب لایحه ای است كه به بانک های آلمان اجازه می دهد ارزهای رمزپرداختی را برای مشتریان خود از سال آینده بفروشند و نگه دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، بورس اشتوتگارت روز جمعه اعلام کرد که پلتفرم معاملات دارایی دیجیتال اکنون برای همه افراد علاقه‎مند در آلمان در دسترس است. این شرکت شرح داده است:

در اولین مکان رگولاتوری شده معاملات دارایی‎های دیجیتال آلمان، کاربران درحال حاضر میتوانند بیت کوین را در برابر یورو معامله کنند. در ادامه دارایی های دیجیتالی دیگری به پلتفرم معاملاتی افزوده میشود.

برای دسترسی به پلتفرم BSDEX‎، کاربر باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد، ساکن آلمان، تبعه منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و دارای حساب بانکی آلمانی باشد. این پلتفرم واریز و برداشت‌های رمزارز ی آزاد را با هزینه‌های مختلف دادوستد براساس نوع سفارش ارایه می‌دهد. بورس اشتوتگارت توضیح داد:

BSDEX یک سیستم تجارت چند جانبه است که خریداران و فروشندگان دارایی‎های دیجیتال را از طریق یک درگاه سفارشات باز عملیاتی میکنند و سفارشات مشتریان مستقیماً در برابر یکدیگر اجرا میشود. درحال حاضر پیشنهاد ما به آلمان محدود است. با این حال، هدف ما این است که آن را در آینده در سایر کشورها نیز در دسترس قرار دهیم.

پلتفرم دارایی دیجیتال با الزامات نظارتی قانون بانکداری آلمان منطبق است. The Baden- Wurttembergische Wertpapierborse که به عنوان یک شرکت هلدینگ در بورس اوراق بهادار عمومی عمل می‌کند، بر انطباق پلتفرم نظارت می‌کند. اپراتور فنی BSDEX بورس دیجیتال اشتوتگارت است که یک سرمایه‌گذاری مشترک بین گروه اشتوتگارت، Axel اسپرینگر، و Finanzen می‌باشد. Blocknox، که یکی از شرکت‌های تابعه سرمایه‌گذاری دیجیتال اشتوتگارت است، به عنوان متولی نگهداری رمز ارز های مشتریان عمل می‌کند.

در اوایل سال جاری، بورس اشتوتگارت یک اپلیکیشن ترید ارزهای رمز پایه تحت عنوان Bison را راه‎اندازی کرد . این اپ موبایلی امکان خرید و فروش BTC ، ETH ، LTC و XRP از ارائه دهنده خدمات مالی یک شرکت تابعه از بورس اشتوتگارت را فراهم میکند.

آلمان به تازگی پس از تصویب لایحه‌ای در ۲۹ نوامبر که به بانک‌ها اجازه فروش و نگهداری رمزارز ها را برای مشتریان خود از سال آینده می‌دهد، به عنوان یک پناه‌گاه امن جهت ارزهای دیجیتال ظهور کرده‌است. دستورالعمل جدید به عنوان بخشی از اجرای “دستورالعمل (اتحادیه اروپا)۲۰۱۸ / ۸۴۳ در ۳۰ مه ۲۰۱۸ تصویب شده‌است”.

 

منبع:  bitcoin.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −  72  =