استارتاپی برای معرفی آینده بانکداری/حضور پررنگ ایرانیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی فناوری

در کارتس 2015 چه گذشت:

کارتس 2015 یا نمایشگاه ارتباط امن کارتس ۲۰۱۵، ;در مرکز همایش های پاریس نورد Villepinte از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ نوامبر (۲۶ تا ۲۸ آبان ماه جاری) در حالی برگزار می شود که نام خود را به TrusTech (تکنولوژی قابل اعتماد) تغییر داد. در این رویداد بیشترین فناوری ارایه شده مربوط به حوزه موبایل بود. همچنین از ایران نزدیک صد نفر شرکت کننده از این نمایشگاه دیدن کردند.

 پایگاه خبری بانکداری الکترونیک.سمانه سمیعی- کارتس(Cartes)، یک نمایشگاه تجاری در حوزه فناوری های اطلاعات و مخابرات است. این نمایشگاه در میان سایر نمایشگاه های دستگاه های شناسایی کارت های هوشمند در اروپا پیشرو است.

 رویدادهای این نمایشگاه به دو دسته تقسیم می شود: بخش اول، پلتفرم ارتباطات و اطلاعات صنعت و بخش دوم، فرصتی برای شرکت های مختلف در ارائه فعالیت های خود به مخاطبین متخصص و حرفه ای صنعت است.

 بازدیدکنندگان این نمایشگاه، میتوانند دانش خود را نسبت به  آخرین توسعه ها، روندها، سرویس ها و محصولات حوزه های مختلف عمق و افزایش دهند.  این نمایشگاه سالانه پذیرای بازدیدکنندگانی از شرکت های تجاری است و در حدود 450 غرفه، 20 هزار بازدیدکننده و 1600 شرکت کننده کنفرانس را میزبانی می کند.
نمایشگاه کارتس (Cartes) در 30 سال گذشته، حمایت خود از صنعت کارت های هوشمند را با میزبانی رویدادهای جدید صنعت  نشان داده است و در آن تولیدکنندگان و خریداران این صنعت را گرد هم   آورده است.

نمایشگاه های زیادی برای رقابت با این رویداد راه اندازی شد اما هیچ کدام با کارتس برابری نکرد و این بار هم کارتس، پویایی و رهبری قدرتمند خود را با دعوت از بازیگران کلیدی عرصه صنعت پرداخت به نمایش گداشت.

برخی از شرکت کنندگان این رویداد عبارت بودند از: شرکت های   Atlantic Zeiserانگلستان، Datecs LTD بلغارستان، Kugler-Womako، CARDEL LTD ، Gemalto و …
 

 استارتاپ  کارتس 2015
در روز 18 ام نوامبر، چهار استارتاپ فینالیست، پروژه های آینده خود را به عموم مردم و به هیئت داوران ارائه کردند. بعد از بحث و بررسی هیئت داوران، شرکت استارتاپ فرانسوی Izicap به عنوان برنده این رقابت، جایزه نوآورانه ترین راهکار پرداخت را به دست آورد.
چالش استارتاپ ها در سال 2014 با همکاری شرکت Fabernovel به این نمایشگاه افزوده شده و فرصتی برای کارآفرینان جوان و دستیابی به کمک های مالی و ورود به راه های ممتاز بازار هدف آن ها فراهم می شود.
 شرکت Izicap یک استارتاپ فرانسوی است که در سال 2013 توسط میگوئل ماتیوس راه اندازی شده و جایزه چالش استارتاپ های سال 2015 را به دلیل طراحی برنامه وفاداری مشتری بدون نیاز به زیرساخت های اضافی به دست آورد.

این نوآوری در قالب ابزاری برای کارت های وفاداری و یک کارت شارژ، در رقابت بخش های تجاری کوچک و متوسط با بازیگران بزرگتر صنعت آن ها مزایای زیادی فراهم می کند.

تغییر نام
بیش از 470 غرفه دار بین المللی در نمایشگاه کارتز 2015 حضور داشتند و بیش از 140 کنفرانس و 7 میزگرد ارائه خواهند کرد. این نمایشگاه پذیرای 40 سخنگوی مدیرعامل شرکت های فعال در صنعت پرداخت و میزبان پاداش های بین المللی SESAMES خواهد بود.

 نمایشگاه ارتباط امن کارتز امسال نام خود را به TrusTech (تکنولوژی قابل اعتماد) تغییر می دهد تا به نوعی انعکاس دهنده سرعت بالای میزان تحولات تکنولوژی های جدید باشد.

ایران و کارتس
هر ساله افراد زیادی از شرکت های مختلف فعال در حوزه فناوری بانک و پرداخت با هدف شرکت در کارتس راهی فرانسه می شوند.
پیش بینی می شود بین 70 تا 120 نفر هر سال جهت شرکت در این رویداد مهم پرداخت شرکت می کنند. امسال نیز برآوردها از حضور حدود 80 تا 100 نفر شرکت کننده ایرانی در این نمایشگاه  حکایت داردند.

شرکتهای فناور بانکی اعم از طراح نرم افزار و فعال در حوزه سخت افزار همچون شرکت خدمات انفورماتیک،توسن ، خوارزمی و.. مدیران و کارشناسان خود را به این رویداد فرستاده بودند تا تازه ترین دستاوردهای حوزه فناوری بانکی را مشاهده کنند. همچنین مدیران و کارشناسان شرکت های پی اس پس نیز همچون شرکت های سداد، ایران کیش، آسان پرداخت و..نیز از افرادی بودند که در نمایش گاه حضور فعال داشتند و تلاش کردند تا در حوزه پرداخت به دانش خود بیافزایند. از برخی بانکها نیز مدیران و کارشناسان بخش فناوری خود را مامور بازدید از  این رویداد بزرگ فناوری بانکی کره بودند.

 شرکت ایرانی دارای غرفه

در عنین حال شرکت جی اس اس به عنوان یکی از  شرکای تجاری شرکت اولیسهر سال در این رویداد تنها شرکت دارای غرفه بود که طبعا مورد استقبال قرار گرفت.
محصولات پر رنگ
طبیعی است که محصولات حوزه تلفن همراه پر مخاطب بوده و بیشتر این نوع محصولات عرضه شوند. در همین راستا Mpos  از جمله محصولاتی بود که انواع آن  بیشتر در نمایشگاه به چشم می خورد. البته محصولات دیگر موبایلی نیز در همایش کم نبودند.

شرکا و حامیان کارتس 2015:
شرکا و حامیان نمایشگاه به شرح زیر است:

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  −    =  30