همکاری تسکو و فینگرپرینت در زمینه کارت‌های پرداخت بیومتریک

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت Fingerprint Cards پیشرو در زمینه بیومتریک، کارت های مجهز به حسگر اثر انگشت با شرکت تجهیزات فنی و تجهیزات (تسکو)، برای ترویج و حمایت از پذیرش کارت‌های پرداخت بیومتریک در خاورمیانه همکاری می‌کنند.

این همکاری برای ترویج  کارت های مجهز به سنسورهای بیومتریک در آفریقا، هند و اکنون خاورمیانه بوده است.

بر اساس این خبر، کارت‌های بیومتریک ابتکاری که در ابتدا توسط تالس عرضه شد، ماژول و پلت فرم نرم افزاری نسل دوم T-Shape Fingerprints را تعبیه کرده است و توسط تسکو برای مشتریان عرضه خواهد شد.

این فناوری سرمایه‌گذاری تحقیقات و توسعه گسترده را با آموخته‌های کلیدی از اپراتورهای موفق بازار و عرضه تجاری ترکیب می‌کند.

این ترکیب قابلیت و توان را افزایش می دهد و مقرون به صرفه ترین کارت های پرداخت بیومتریک را قادر می‌سازد با استفاده از فرآیندهای تولید استاندارد تولید و یکپارچه سازی  شوند.

میشل روگ، رئیس  بخش دسترسی و پرداخت در Fingerprints اظهار داشت: «تسکو یک بازیگر کلیدی و مهم است که از تحول مالی دیجیتال در اردن و خاورمیانه حمایت می‌کند.

این مشارکت فرصت‌های تجاری جدیدی را برای Fingerprints باز می‌کند و ما را قادر می‌سازد تا از تقویت کارایی و امنیت پرداخت در خاورمیانه، بهبود تجربه پرداخت برای مصرف‌کنندگان و باز کردن کانال‌های درآمدی جدید برای بانک‌ها حمایت کنیم.»

جورج عبدالمسیح، مدیر بخش فناوری اطلاعات و بانکداری تسکو، در اینباره می‌گوید: تقاضای فزاینده ای از سوی مصرف کنندگان خاورمیانه برای روش های مبتکرانه، ایمن و بدون شکاف و یکپارچه پرداخت وجود دارد.

این امر منجر به دیجیتالی شدن سریعی شده است که ما شاهد آن هستیم و از آن در بخش بانکداری و پرداخت منطقه حمایت می کنیم.

با کار با Thales و Fingerprints، می‌توانیم از فناوری، تخصص و راه‌حل‌های بیومتریک پیشرو آن بهره ببریم تا راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای مشتریان بانکی و مالی خود فراهم کنیم تا این تقاضا را برآورده کنند.

مترجم: نیلوفر ادیب‌نیا

Fingerprint Cardsفناوری مالیفین تککارت اعتباری بیومتریککارت‌های پرداخت بیومتریک
نظرات (0)
افزودن نظر