همراهی بیمه ایران با واحدهای اجرایی کشور در توسعه بیمه دریایی

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،مجید رحمتی، مدیر کل بیمه‌های مسوولیت و حمل ونقل  شرکت بیمه ایران در راستای توسعه بیمه‌های دریایی و آشنایی با مشکلات واحدهای اجرایی و شبکه نمایندگان در جذب و حفظ بیمه‌های دریایی، به‌همراه جمعی از کارشناسان این حوزه، از بیمه ایران استان گیلان بازدید کرد.

وی در این بازدید و برنامه آموزشی، اعلام کرد: مدیریت بیمه‌های مسوولیت و حمل ونقل، آمادگی کامل برای همراهی با واحد‌های اجرایی در سراسر کشور، در توسعه بیمه‌های دریایی را دارد و آگاهی‌رسانی در این حوزه، گام نخست برای ایجاد درک مشترک و پیشبرد اهداف سازمانی است.

درادامه این دیدار، فلکیان مدیر کل بیمه ایران استان گیلان اظهار کرد:  پتانسیل بسیارخوبی در گیلان، برای جذب و توسعه بیمه‌های دریایی وجود دارد. از این‌رو این برنامه‌های آموزشی، روشی موثر برای آشنایی و آموزش واحدهای اجرایی و شبکه نمایندگان است.

در جریان این بازدید که با حضور تعدادی از همکاران مرکز استان و روسای برخی شعب استان و تعدادی از نمایندگان برگزار شد، ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، توضیحاتی در مورد انواع پوشش‌های دریایی و نحوه جذب و بازاریابی آن ارائه شد.

منبع: دنیای اقتصاد

بیمه ایرانبیمه دریاییواحدهای اجرایی
نظرات (0)
افزودن نظر