همراهی بیمه ایران با واحدهای اجرایی کشور در توسعه بیمه دریایی

مدیریت بیمه‌های مسئولیت و حمل ونقل شرکت بیمه ایران، آمادگی کامل برای همراهی با واحد‌های اجرایی در سراسر کشور، در توسعه بیمه‌های دریایی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،مجید رحمتی، مدیر کل بیمه‌های مسوولیت و حمل ونقل  شرکت بیمه ایران در راستای توسعه بیمه‌های دریایی و آشنایی با مشکلات واحدهای اجرایی و شبکه نمایندگان در جذب و حفظ بیمه‌های دریایی، به‌همراه جمعی از کارشناسان این حوزه، از بیمه ایران استان گیلان بازدید کرد.

وی در این بازدید و برنامه آموزشی، اعلام کرد: مدیریت بیمه‌های مسوولیت و حمل ونقل، آمادگی کامل برای همراهی با واحد‌های اجرایی در سراسر کشور، در توسعه بیمه‌های دریایی را دارد و آگاهی‌رسانی در این حوزه، گام نخست برای ایجاد درک مشترک و پیشبرد اهداف سازمانی است.

درادامه این دیدار، فلکیان مدیر کل بیمه ایران استان گیلان اظهار کرد:  پتانسیل بسیارخوبی در گیلان، برای جذب و توسعه بیمه‌های دریایی وجود دارد. از این‌رو این برنامه‌های آموزشی، روشی موثر برای آشنایی و آموزش واحدهای اجرایی و شبکه نمایندگان است.

در جریان این بازدید که با حضور تعدادی از همکاران مرکز استان و روسای برخی شعب استان و تعدادی از نمایندگان برگزار شد، ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، توضیحاتی در مورد انواع پوشش‌های دریایی و نحوه جذب و بازاریابی آن ارائه شد.

منبع: دنیای اقتصاد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  6  =