عملیات ساتنا در پست‌بانک از ۳۷ هزار فقره گذشت

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رییس اداره‌کل خزانه‌داری و مبادلات بانک گفت: این عملیات امکان انتقال الکترونیکی پول را از مبدأ پست‌بانک ایران به مقصد بانک‌های دولتی و خصوصی کشور و بالعکس فراهم کرده و علاوه بر ایجاد سهولت و امنیت برای مشتریان از جابجایی فیزیکی پول و صرفه هزینه‌های مربوطه جلوگیری کرده است.


محمدرضا حسین‌پور اظهار داشت: از این تعداد 12 هزار و 47 مورد مربوط به دستور پرداخت‌های وارده و 25 هزار و 504 مورد نیز دستور صادره بوده است.


رییس اداره‌ کل خزانه‌داری و مبادلات پست‌بانک ایران افزود: با مقایسه عملکرد ساتنا در سال‌های گذشته مشخص می شود که این عملیات در پست‌بانک از رشد خوب و قابل قبولی برخوردار بوده است.


وی تصریح کرد: عملکرد ساتنای پست‌بانک ایران در سال 88 به تعداد 57 هزار و 837 مورد و در سال 87 تنها 5 هزار و 912 مورد بوده است که رقم 5 ماهه سال جاری در مقایسه با ارقام مذکور، رشد بسیار خوبی را نشان می‌دهد.


وی در پایان تأکید کرد: تمامی مشتریان بانکهای دولتی و خصوصی می‌توانند از حساب مبدأ این بانک‌ها به مقصد حساب نزد پست‌بانک ایران وجوه خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و از طریق سامانه ساتنا به صورت الکترونیکی منتقل نمایند و البته عکس این موضوع میز برای مشتریان جهت انتقال وجوه خود از مبدأ پست‌بانک به مقصد بانک‌های کشور فراهم است.

پست بانک عملیات ساتناساتنا
نظرات (0)
افزودن نظر