حل مشکلات نمایندگان حقیقی و حقوقی در دستور کار بیمه دانا

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایرنا بیژن صادق در جمع اعضای هیات‌ مدیره انجمن صنفی نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا افزود: توجه ویژه به ارزش‌ها و حفظ سرمایه‌های انسانی، رشد و توسعه انواع پوشش‌های بیمه‌ای با رویکرد ویژه و تخصصی به بیمه‌های زندگی ، نقشه راه شبکه فروش و راه اندازی باشگاه مشتریان از جمله محورهایی بوده که دربیمه دانا پیاده‌‌سازی خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا وی با اشاره به قدمت دیرینه این شرکت در عرصه صنعت بیمه گفت: نیروی انسانی متخصص و متعهد شرکت مهمترین سرمایه آن است که بدون اتکا به این سرمایه نمی‌توان هیچ برنامه‌ای را اجرایی کرد ، بیمه دانا یکی از بهترین سرمایه‌های انسانی در عرصه صنعت بیمه را دارا بوده و مدیران خوبی نیز تربیت کرده است.

بر اساس این گزارش، صادق در دو دیدار جداگانه با اعضای انجمن صنفی نمابندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا بر اقدامات عاجل برای حل مشکلات نمایندگان تاکید کرد.

وی با تاکید بر نقش محوری نمایندگان در بیمه دانا و سهم بالای آن‌ها در پورتفوی شرکت، بر تعامل هر چه بیشتر ستاد و شعب با نمایندگان تاکید کرد.

در این جلسات اعضای هیات‌مدیره نمایندگان حقیقی و حقوقی بیمه دانا با ارائه گزارش‌ از روند فعالیت‌ها، به طرح دیدگاه‌های‌شان درباره بهبود فرآیندهای شرکت پرداختند.

به گزارش ایرنا ، قرار است مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید بیمه دانا در هفته جاری برگزار شود. پیش از این ابراهیم کاردگر مدیر عامل بیمه دانا بود.

ابراهیم کاردگرانجمن صنفیباشگاه مشتریانبیمه داناپورتفوتودیع و معارفهصنعت بیمهمراسم تودیعمراسم تودیع و معارفهنقشه راه
نظرات (0)
افزودن نظر