لغو تحریم، به بخش بیمه نرسیده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان درباره وضعیت این رشته بیمه‌ای بعد از توافقنامه ژنو گفت: هنوز تحریم‌ها به صورت کامل برداشته نشده و زمانی که به صورت دائمی برداشته شود، آثار آن مشخص خواهد شد.

وی درباره توافق جدید این شرکت با شرکت‌های بیمه افزود: الان با تمام شرکت‌های بیمه داخلی قرارداد داریم و تمام ریسک‌های بزرگ آنها را بیمه کرده‌ایم.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان درباره انعقاد قرارداد با شرکت‌های بیمه خارجی گفت: هنوز قراردادی با بیمه‌های خارجی انجام نشده البته 20 درصد از فعالیت‌های این شرکت به کشورهای خارجی واگذار شده است که این موضوع قبل از توافق ژنو بوده و هم‌اکنون هم ادامه دارد.

آسوده با تاکید بر اینکه هنوز آثار توافق ژنو به بیمه نرسیده است، افزود: در توافق ژنو رفع تحریم‌های نفتی برای 6 ماه پیش‌بینی شده و زمانی که به توافق کامل نرسیم و یامدت توافق تمدید نشود مشکلات تحریم‌ها همچنان در صنعت بیمه باقی خواهد ماند.

این مقام مسئول در صنعت بیمه اظهار داشت: بیمه اتکایی ایرانیان آماده است تا در صورت رفع تحریم‌ها با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کند. 

به گفته آسوده هم‌اکنون این شرکت بیمه با کشورهای هند و سایر کشورهای در ارتباط با ایران رابطه همکاری دارد که البته این ارتباط منوط به نفت‌کش‌ها نیست و مرتبط با ریسک‌های بزرگ صنعتی این کشورها می‌باشد. 

وی از افزایش سرمایه این شرکت خبر داد و گفت: امسال وارد فرابورس خواهیم شد.

نظرات (0)
افزودن نظر