لغو تحریم، به بخش بیمه نرسیده است

مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان با تاکید بر اینکه هنوز آثار توافقنامه ژنو در بیمه مشخص نشده است، گفت: 20 درصد از فعالیت‌های بیمه اتکایی در معاملات خارجی خلاصه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، محمد آسوده مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان درباره وضعیت این رشته بیمه‌ای بعد از توافقنامه ژنو گفت: هنوز تحریم‌ها به صورت کامل برداشته نشده و زمانی که به صورت دائمی برداشته شود، آثار آن مشخص خواهد شد.

وی درباره توافق جدید این شرکت با شرکت‌های بیمه افزود: الان با تمام شرکت‌های بیمه داخلی قرارداد داریم و تمام ریسک‌های بزرگ آنها را بیمه کرده‌ایم.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایرانیان درباره انعقاد قرارداد با شرکت‌های بیمه خارجی گفت: هنوز قراردادی با بیمه‌های خارجی انجام نشده البته 20 درصد از فعالیت‌های این شرکت به کشورهای خارجی واگذار شده است که این موضوع قبل از توافق ژنو بوده و هم‌اکنون هم ادامه دارد.

آسوده با تاکید بر اینکه هنوز آثار توافق ژنو به بیمه نرسیده است، افزود: در توافق ژنو رفع تحریم‌های نفتی برای 6 ماه پیش‌بینی شده و زمانی که به توافق کامل نرسیم و یامدت توافق تمدید نشود مشکلات تحریم‌ها همچنان در صنعت بیمه باقی خواهد ماند.

این مقام مسئول در صنعت بیمه اظهار داشت: بیمه اتکایی ایرانیان آماده است تا در صورت رفع تحریم‌ها با کشورهای خارجی ارتباط برقرار کند. 

به گفته آسوده هم‌اکنون این شرکت بیمه با کشورهای هند و سایر کشورهای در ارتباط با ایران رابطه همکاری دارد که البته این ارتباط منوط به نفت‌کش‌ها نیست و مرتبط با ریسک‌های بزرگ صنعتی این کشورها می‌باشد. 

وی از افزایش سرمایه این شرکت خبر داد و گفت: امسال وارد فرابورس خواهیم شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

51  −  44  =