گردهمایی شرکت‌های نرم‌افزاری

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از سرمدنیوز، شاهین طبری مسئول کمیسیون نرم‌افزارسازمان نظام صنفی رایانه‌ای‌‌ تهران در خصوص علت برگزاری این گردهمایی گفت: با توجه به وجود کارگروه‌های مختلف در کمیسیون نرم‌افزار و در جهت تقویت روحیه‌ی صنفی و شبکه‌سازی تصمیم گرفتیم یک مراسم خودمانی داشته باشیم.

او اشاره کرد این گردهمایی هم به ما کمک می‌کند که کمیسیون نرم‌افزار را قوی‌تر از قبل پیش ببریم و هم برای شرکت‌ها امکان همکاری‌های اقتصادی مشترک را فراهم می‌نماید و باعث می‌شود در آینده پرو‌ژه‌های کاری مشترک و گسترده‌تری انجام شود.

طبری گفت: تنها برنامه‌ای که ما هم‌اکنون در این گردهمایی داریم شبکه‌سازی است و با استقبالی که اتفاق افتاده‌است قطعاً در سال‌های آینده این برنامه را گسترده‌تر ادامه خواهیم داد.

شهاب جوانمردی عضو هیئت مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و مدیرعامل شرکت فناپ نیز درباره‌ی علت برگزاری اولین گردهمایی شرکت‌های نرم‌افزاری کشور به خبرنگار سرمدنیوز گفت: در دور جدید هیئت مدیره‌ی نظام صنفی یکی از کاستی‌‌هایی که به چشم ما آمد فاصله‌ی شرکت‌ها از هم بود. صرف این‌که شرکت‌ها در یک بازار رقابتی هستند ولی مسائل و مشکلات مشترک که باید با همراهی شرکت‌ها حل شود بیشتر اوقات به علت فاصله‌ی شرکت‌ها از هم و عدم اهتمام و عزم صنفی به راه‌حل نمی‌رسند.

ازاین رو به پیشنهاد مهندس طبری این ایده مطرح شد که فضایی را فارغ از سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها فراهم کنیم که امکان مبادله‌ی افکار و آرا و نزدیکی آدم‌ها را در کسوت غیر رقابتی به‌وجود آورد.

جوانمردی در مورد اسپانسری این گردهمایی نیز گفت: تصمیم گرفتیم در این برنامه از فضای اسپانسری خارج شویم و هر شرکت هزینه‌ی حضور خود را بپردازد و برای کاهش هزینه‌ها این گردهمایی به مساعدت بانک پاسارگاد و دانشگاه خاتم برگزار شد.

سرمد نیوزشرکت های نرم افزاری
نظرات (0)
افزودن نظر