گردهمایی شرکت‌های نرم‌افزاری

خستین گردهمایی و ضیافت شام شرکت‌های نرم‌افزاری کشور با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت نرم‌افزاری و بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران و اعضای این شرکت‌‌ها و چهره‌های صنفی و مدیران دولتی حوزه فناوری‌اطلاعات دوشنبه ۲۶ بهمن به همت سازمان نظام صنفی تهران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از سرمدنیوز، شاهین طبری مسئول کمیسیون نرم‌افزارسازمان نظام صنفی رایانه‌ای‌‌ تهران در خصوص علت برگزاری این گردهمایی گفت: با توجه به وجود کارگروه‌های مختلف در کمیسیون نرم‌افزار و در جهت تقویت روحیه‌ی صنفی و شبکه‌سازی تصمیم گرفتیم یک مراسم خودمانی داشته باشیم.

او اشاره کرد این گردهمایی هم به ما کمک می‌کند که کمیسیون نرم‌افزار را قوی‌تر از قبل پیش ببریم و هم برای شرکت‌ها امکان همکاری‌های اقتصادی مشترک را فراهم می‌نماید و باعث می‌شود در آینده پرو‌ژه‌های کاری مشترک و گسترده‌تری انجام شود.

طبری گفت: تنها برنامه‌ای که ما هم‌اکنون در این گردهمایی داریم شبکه‌سازی است و با استقبالی که اتفاق افتاده‌است قطعاً در سال‌های آینده این برنامه را گسترده‌تر ادامه خواهیم داد.

شهاب جوانمردی عضو هیئت مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و مدیرعامل شرکت فناپ نیز درباره‌ی علت برگزاری اولین گردهمایی شرکت‌های نرم‌افزاری کشور به خبرنگار سرمدنیوز گفت: در دور جدید هیئت مدیره‌ی نظام صنفی یکی از کاستی‌‌هایی که به چشم ما آمد فاصله‌ی شرکت‌ها از هم بود. صرف این‌که شرکت‌ها در یک بازار رقابتی هستند ولی مسائل و مشکلات مشترک که باید با همراهی شرکت‌ها حل شود بیشتر اوقات به علت فاصله‌ی شرکت‌ها از هم و عدم اهتمام و عزم صنفی به راه‌حل نمی‌رسند.

ازاین رو به پیشنهاد مهندس طبری این ایده مطرح شد که فضایی را فارغ از سخنرانی‌ها و کنفرانس‌ها فراهم کنیم که امکان مبادله‌ی افکار و آرا و نزدیکی آدم‌ها را در کسوت غیر رقابتی به‌وجود آورد.

جوانمردی در مورد اسپانسری این گردهمایی نیز گفت: تصمیم گرفتیم در این برنامه از فضای اسپانسری خارج شویم و هر شرکت هزینه‌ی حضور خود را بپردازد و برای کاهش هزینه‌ها این گردهمایی به مساعدت بانک پاسارگاد و دانشگاه خاتم برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄    =  4