کشف ۵۲۵ تن انواع مخدر در کشور

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ علی مویدی در نشست خبری گفت: از آغاز امسال تاکنون 525 تن انواع مخدر کشف شده که بیشترین این کشفیات تریاک با 400 تن و حشیش با 75 تن است؛ هروئین ، مورفین و سایر مواد مخدر مخلوطی نیز از دیگر کشفیات است.

وی افزود: تمرکز و هدفگذاری ما برای کشف مواد مخدر در شرق کشور بود که از ورود بخش زیادی از مواد مخدر به کشور پیشگیری شد به طوری که در سیستان و بلوچستان بیش از 100 تن کشفیات ما از ابتدای امسال تاکنون افزایش یافته است.

سردار مویدی گفت: در اقدامات یک‌ساله ما 340 هزار نفر دستگیر شدند که حدود 110 هزار نفر آنان معتاد و 230 هزار نفر هم از قاچاقچیان فعال مواد مخدر در کشور هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: 280 هزار پرونده نیز از ابتدای امسال تاکنون در بخش مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده است و 2 هزار و 600 باند در سراسر کشور متلاشی و هزار و 10 قبضه سلاح از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر کشف شده است.

سردار مویدی گفت: در این رابطه 61 نفر از قاچاقچیان مسلح به علت توجه نکردن به هشدارهای پلیس در حین درگیری به دست ماموران ناجا به هلاکت رسیدند.

کشفمواد مخدر
نظرات (0)
افزودن نظر