کشف ۵۲۵ تن انواع مخدر در کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از افزایش 14 درصدی کشف انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ علی مویدی در نشست خبری گفت: از آغاز امسال تاکنون 525 تن انواع مخدر کشف شده که بیشترین این کشفیات تریاک با 400 تن و حشیش با 75 تن است؛ هروئین ، مورفین و سایر مواد مخدر مخلوطی نیز از دیگر کشفیات است.

وی افزود: تمرکز و هدفگذاری ما برای کشف مواد مخدر در شرق کشور بود که از ورود بخش زیادی از مواد مخدر به کشور پیشگیری شد به طوری که در سیستان و بلوچستان بیش از 100 تن کشفیات ما از ابتدای امسال تاکنون افزایش یافته است.

سردار مویدی گفت: در اقدامات یک‌ساله ما 340 هزار نفر دستگیر شدند که حدود 110 هزار نفر آنان معتاد و 230 هزار نفر هم از قاچاقچیان فعال مواد مخدر در کشور هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: 280 هزار پرونده نیز از ابتدای امسال تاکنون در بخش مبارزه با مواد مخدر دستگیر شده است و 2 هزار و 600 باند در سراسر کشور متلاشی و هزار و 10 قبضه سلاح از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر کشف شده است.

سردار مویدی گفت: در این رابطه 61 نفر از قاچاقچیان مسلح به علت توجه نکردن به هشدارهای پلیس در حین درگیری به دست ماموران ناجا به هلاکت رسیدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  48