عیدانه های «آپ» به المپیک ریو رسید

مسافر ریو کیست

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت (آپ)  قرعه کشی سفر به المپیک ریو روز پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه برای کاربران کد پرداخت #733*  و اپلیکیشن آپ  انجام خواهد شد .

بنابراین گزارش پیش از این اعلام شد: جوایر شمش طلا، سفر به المپيک  ریو و ال کلاسيکو، پژو 206 ، گوشي هاي تلفن همراه هوشمند و صدها جايزه روزانه در کمپين جشنواره عيدانه آپ در انتظار کاربران کد پرداخت #733*  است. در این کمپین کاربران آپ با شماره گيري کد #9*733* از ميزان امتياز خود مطلع می شوند.

گفتنی است ، در این کمپین برای همراه اولی ها در ازای هر خرید شارژ 10 شانس به علاوه 20 تا 30 درصد شارژ فوق العاده بیشتر و برای ایرانسلی ها هر تراکنش خرید شارژ 10 شانس شرکت در قرعه کشی به همراه خواهد داشت و هر خرید شارژ بالای 5 هزار تومان 10 شانس به علاوه دو برابر مکالمه رایگان در همان روز را برای کاربر ثبت خواهد کرد.

تراکنش های دیگر مانند بیمه، خرید اینترنت ، پرداخت قبوض خدماتی و پرداخت های نیکوکارانه 7 شانس برای کاربر به همراه دارد.

اپلیکیشن (آپ ) از سایت رسمی آسان پرداخت، به نشامی http://app.733.ir/ کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و ویترین سیبچه برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios  به سهولت قابل دانلود ، نصب و اجراست .

آپقرعه کشی سفر به المپیک ریو
نظرات (0)
افزودن نظر
  • .احمد. ساکی

    سلام. سال. نو. مبارک