عیدانه های «آپ» به المپیک ریو رسید

مسافر ریو کیست

قرعه کشی سفر به المپیک ریو روز پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه برای کاربران کد پرداخت #733* و اپلیکیشن آپ در قالب کمپين جشنواره عيدانه آپ انجام خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت آسان پرداخت (آپ)  قرعه کشی سفر به المپیک ریو روز پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه برای کاربران کد پرداخت #733*  و اپلیکیشن آپ  انجام خواهد شد .

بنابراین گزارش پیش از این اعلام شد: جوایر شمش طلا، سفر به المپيک  ریو و ال کلاسيکو، پژو 206 ، گوشي هاي تلفن همراه هوشمند و صدها جايزه روزانه در کمپين جشنواره عيدانه آپ در انتظار کاربران کد پرداخت #733*  است. در این کمپین کاربران آپ با شماره گيري کد #9*733* از ميزان امتياز خود مطلع می شوند.

گفتنی است ، در این کمپین برای همراه اولی ها در ازای هر خرید شارژ 10 شانس به علاوه 20 تا 30 درصد شارژ فوق العاده بیشتر و برای ایرانسلی ها هر تراکنش خرید شارژ 10 شانس شرکت در قرعه کشی به همراه خواهد داشت و هر خرید شارژ بالای 5 هزار تومان 10 شانس به علاوه دو برابر مکالمه رایگان در همان روز را برای کاربر ثبت خواهد کرد.

تراکنش های دیگر مانند بیمه، خرید اینترنت ، پرداخت قبوض خدماتی و پرداخت های نیکوکارانه 7 شانس برای کاربر به همراه دارد.

اپلیکیشن (آپ ) از سایت رسمی آسان پرداخت، به نشامی http://app.733.ir/ کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و ویترین سیبچه برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios  به سهولت قابل دانلود ، نصب و اجراست .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. .احمد. ساکی می گوید

    سلام. سال. نو. مبارک

ارسال یک پاسخ

42  +    =  47