محمد آجدانی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد شد

محمد آجدانی با مصوبه هیئت‌مدیره شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به سمت مدیرعاملی آن شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی پرداخت الکترونیک پاسارگاد، آجدانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی الکترونیک است. او از بهمن‌ماه ۱۳۹۹ تاکنون، به‌عنوان معاون بانکداری نوین داتین مشغول به فعالیت بوده است و مسئولیت ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد را برعهده داشته است. پیش از این، مدیرعاملی شرکت سیمرغ تجارت و معاونت پرداخت خرد شرکت فناپ پرداخت را نیز در کارنامه خود دارد.

توسعه محصولات بانکداری خرد یکی از ماموریت‌های آجدانی در طول فعالیت ایشان در داتین به‌عنوان معاون بانکداری نوین بود که توانست با همراهی تیم خود، اعتباردهی و ارائه تسهیلات خرد در ویپاد را با هدف توسعه فراگیری مالی در کشور به‌صورت هوشمند اجرایی کند.

اکنون با توجه به تجربه موفق او و به‌منظور هم‌افزایی بیشتر برای توسعه خدمات مالی، بانکداری و پرداخت دیجیتال، در جایگاه مدیرعاملی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد قرار گرفته است.

پیش از این، مسیح مشهدی تفرشی مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بود و در دوره مدیرعاملی او، سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در بورس اوراق بهادار تهران عرضه و با استقبال چشمگیر سهامداران مواجه شد.

علاوه بر این، طی دوره مدیریت ایشان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد توانست با ارتقاء شاخص‌های مالی و رقابتی خود، از جایگاه هفتم صنعت پرداخت به جایگاه سوم ارتقاء یابد و خدمت‌رسانی حدودا 20% از پایانه‌های فروشگاهی کشور را برعهده گیرد.

این توفیقات موجب شد، پرداخت الکترونیک پاسارگاد طی دو سال متوالی تقدیرنامه«شرکت برتر از نظر رشد سریع» را در رتبه بندی شرکت های برتر ایران (100-IMI) کسب نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  2  =