بیشترین سهم کارت برداشت در اختیار کدام بانک است

بر اساس آخرین آمار اعلامی شبکه شاپرک، در اسفند ماه1401 بانک ملی ایران با 21،08 درصد بیشترین سهم را از تعداد کل کارتهای برداشت تراکنش دار در بین کل بانکهای صادرکننده، به خود اختصاص داد و از این لحاظ در رتبه نخست جای گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانکهای سپه با 11،71 درصد و ملت با 11،07 درصد هم به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. اینگونه می توان گفت که این سه بانک حدود 44 درصد از کل کارتهای برداشت تراکنش دار اسفند ماه را صادر کردند.

بطور میانگین هر بانک در اسفند ماه 3 درصد از کل کارتهای برداشت تراکنش دار را صادر کرد. بانکهای ملی، سپه، ملت، صادرات، کشاورزی، تجارت، رفاه کارگران، پست بانک و مسکن توانستند بالاتر از سهم سرانه کل بانکها، کارت برداشت صادر کنند و سهم بالاتری از میانگین کل بانکها از این نوع از کارتها در اختیار بگیرند اما سهم سایر بانکها پایینتر از میانگین بود.

سهم بانک مشترک ایران-ونزوئلا و موسسه اعتباری توسعه از تعداد کارتهای برداشت اسفند ماه صفر بود و بانکهای توسعه صادرات، صنعت و معدن، خاورمیانه، کارآفرین و سرمایه نیز از کمترین سهم برخوردار بودند. سهم هر یک از این بانکها از تعداد کل کارتهای برداشت اسفند ماه بین صفر تا 0،2 درصد بود.

گفتنی است بانک ملی ایران در هر سه نوع کارت برداشت، کارت اعتباری و کارت هدیه و بن کارت بیشترین سهم را در اختیار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  32