اضافه شدن کارت‌خوان بانکی به گوشی آی فون

کارت‌خوان iPhone اسباب تازه‌ای است که در CES 2010 به عموم علاقه‌مندان فناوری معرفی خواهد شد.به گزارش بینا،این دستگاه توسط شرکت Mophie طراحی گردیده است و مصرف کننده را قادر می‌سازد تا کارت اعتباری خود را از شیار مربوطه بکشد. با این عمل اطلاعات انتقال وجه توسط اپلیکیشن از پیش ساخته شده پردازش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک Mophie شرکتی امریکایی است و پیش از این کیف، باطری و دیگر وسایل جانبی برای دستگاه آی فون تولید می کرده است. اما «کارت‌خوان» نخستین وسیله جانبی این شرکت است که از پلتفرم نرم افزاری آی فون بهره می برد. این شرکت در گذشته نیز با ارائه بسته ‘juice pack’ به مقصود دو برابر کردن طول عمر باطری آی فون، کاربران را مجذوب خود کرده بود.
گفتنی است که سال گذشته آقای «جک دورسی،» بنیانگذار سایت تویتتر ابزار Square را معرفی کرد. Square که مکعبی کوچک است، می تواند به گوشی متصل شود و کارتهای بانکی را پردازش کند. گفته شده است که Square رسید بانکی را ایمیل می کند و کاربر می‌تواند تصویر مشتریان خود را ذخیره کند.
کارت‌خوان‌ها آخرین نوآوری‌های مربوط به گوشی iPhone هستند که پس از انتشار آخرین نسخه پلتفرم نرم‌افزاری به بازار وسائل جانبی معرفی می‌شوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  1