سرویس‌های پرسرعت اینترنت‌ فقط به شخصیت‌های حقوقی علمی

طابق قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سرویس‌های دارای سرعت بالاتر از 128 کیلوبیت تنها برای اشخاص حقوقی و نیز جامعه علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی کشور قابل ارایه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مطلب فوق بخشی از اطلاعیه جدید شرکت لایزر در مورد واکنش ها به خبر ارایه سرویس دسترسی به اینترنت تا سرعت 5/1 مگابیت در ثانیه است.

طی دو روز گذشته رسانه های گروهی با انتشار خبر ارایه سرویس دسترسی به اینترنت تا سرعت 5/1 مگابیت در ثانیه ، از اعلام جدول هزینه های این سرویس در روز سه شنبه خبر دادند.

بر این اساس ، روابط عمومی شرکت لایزر در اطلاعیه ای ضمن پاسخ به برخی از سئوالات هموطنان ، جدول هزینه ها ی سرویس موسوم به شتاب را منتشر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با اعلام این که سرویس‌ شتاب بر اساس میزان ترافیک شبکه با افزایش سرعت بسیار زیادی ارائه می شود آمده است: این افزایش برای مشتریان بسیار محسوس خواهد بود.

در اطلاعیه شرکت لایزر به موضوع تضمین ارایه سرویس اشاره شده و تأکید شده است:به جز مواردی که کندی سرویس توسط مخابرات اعمال می شود سرعت شتاب کاملا قابل تضمین است.
بر این اساس هزینه استفاده از این سرویس برای یک دوره یکساله و با سرعت حداقل و حداکثر Kbps 128 ارسال و حداقل Kbps 128 و حداکثر Kbps 768 دریافت بربستر +ADSL2 با احتساب 30 درصد تخفیف جشنواره زمستانی 142800 تومان خواهد بود.

همچنین هزینه استفاده ماهانه سرویس شتاب با سرعت حداقل و حداکثر Kbps 256 ارسال و حداقل Kbps 256 و حداکثر Kbps 1500 دریافت بر بستر WiMAX 79000 تومان خواهد بود.
علاقمندان به دریافت این سرویس از امروز می توانند برای ثبت نام به سایت www.laser.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 82955555 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5