ارائه خدمات جدید الکترونیک بانک اقتصاد نوین برای رویارویی با شرایط جدید اقتصادی

مدیر عامل بانک اقتصاد نوین اظهار داشت:افزایش کیفیت خدمات وارایه محصولات متنوع به خصوص در حوزه بانکداری بین المللی وبانکداری الکترونیک از مهمترین برنامه های بانک اقتصاد نوین برای رویارویی با شرایط جدید اقتصادی در سال آتی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک احمد طاهری ،مدیر عامل بانک اقتصاد نوین ،در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد یک سال گذشته بانک اقتصاد نوین پرداخت و اظهار داشت: در سال 88 بانک اقتصاد نوین از طرف سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یکی از 10 بانک پیشرو در ایران شناخته شد.


وی افزود: در سال جاری کلیه موازین و اصول بانکداری در بانک اقتصاد نوین به کار گرفته شد و این روال در سال‌های آینده نیز تکرار می‌شود.


به گفته مدیرعامل بانک اقتصاد نوین توسعه فیزیکی و گسترش شعب این بانک جزو برنامه‌هایی به حساب می‌آید که محدودیت‌هایی برای آن در نظر گرفته شده چرا که تمامی تلاش مسئولان این بانک در بهبود خدمات و سرویس‌دهی مطلوب است.


طاهری تصریح کرد: بانک اقتصاد نوین برای نخستین بار در بین بانک‌های سیستم بانکی کشور اقدام به تأسیس یک مدرسه خیریه در دورافتاده‌ترین نقطه کشور کرد و امید می‌رود این امر در سال‌های آینده نیز تکرار شود.


وی ادامه داد: ارایه خدمات بهتر، توجه بیشتر روی اصول بانکداری و بانکداری بین‌المللی جزء مواردی تلقی می‌شود که در بانک اقتصاد نوین در سال جاری اجرا شد.


طاهری تصریح کرد: توجه بانک اقتصاد نوین معطوف به افزودن کیفیت خدمات و ارایه محصولاتی است که می‌تواند به مردم ارایه دهد.


وی با بیان اینکه بانک اقتصاد نوین به فعالیت اینترنشنال متمرکز خواهد شد، گفت: حدود 10 شعبه در شهر تهران و 6 شعبه در شهرستان‌ها از بین شعب بانک اقتصاد نوین به شعب ارزی تبدیل و خدمات متنوع ارزی ارایه خواهند کرد.


وی افزود: برای ارایه خدمات ارزی مطلوب نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده زبان انگلیسی در شعب را به کار خواهیم گرفت.


مدیرعامل بانک اقتصاد نوین مزیت این بانک را نسبت به سایر بانک‌های سیستم بانکی در ارایه خدمات بین‌المللی دانست و تاکید کرد: خدمات بین‌المللی تاثیری در امور داخلی بانک اقتصاد نوین نداشته است.


به گفته وی تمامی شعب بانک اقتصاد نوین به مناطق مختلف تقسیم شده است به گونه‌ای که شعب تهران شامل مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب است که این امر به منظور ارایه خدمات بهتر اجرایی شد. 

تعدد بانک‌ها رقابت را در نظام بانکی بالا می‌برد

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های بانک اقتصاد نوین در سال آینده برای حرکت در مسیر پیشرفت سیستم بانکی، گفت: با توجه به افزایش تعداد بانک‌های خصوصی در سال جاری رقابت بانک‌های کشور نیز بیشتر از گذشته شده است.


طاهری با تأکید براینکه ازیاد بانک‌های کشور باعث رقابت بانک‌ها در ارائه خدمات خواهد شد، افزود: به دلیل وسعت ایران، منابع و مردم آن تعدد بانک‌ها باعث افزایش خدمات بانکداری خواهد شد.


مدیرعامل بانک اقتصاد نوین ضمن اشاره به اینکه از ورود بانک‌های جدید به نظام بانکداری ایران استقبال می‌کند، تصریح کرد: رقابتی شدن خدمات بانکی بین بانکها باعث افزایش کیفیت خدمت‌رسانی می‌شود چرا که در غیر این صورت کیفیت خدمات نامطلوب خواهد شد.


طاهری با تاکید بر اینکه رقابتی شدن بانک‌ها باعث تاثیر مطلوب در بانکداری الکترونیک خواهد شد، ادامه داد: بهبود، توسعه و کیفیت خدمات با افزایش بانک‌ها در جامعه به وجود خواهد آمد. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  12  =