عنصر اصلی نظام بانکداری نیروی انسانی است

مدیر عامل بانک رفاه :

در اولین همایش مدیریت موفق شعب بانک ها و موسسات اعتباری از شعب بانک رفاه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک رفاه این همایش یکروزه از سوی موسسه عالی آموزش بانکداری ایران و با حضور قائم مقام رییس کل بانک مرکزی ، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره بانک ها و جمعی از کارشناسان بانکی برگزار شد.


دکتر پیمان نوری رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک با اشاره به کارکرد نظام بانکی کشور گفت: کار در این عرصه علاوه بر توانایی فنی به توانایی های ادراکی ، ارتباط جمعی ، مدیریت مشتریان و … نیاز دارد و قابل مقایسه با بسیاری از مشاغل نیست.
مدیر عامل بانک رفاه افزود: کارکنان شعب با مشتریان مختلف به لحاظ سن، جنس، تحصیلات و خلق و خو روبرو هستند و این تنوع رفتار در شعبه باعث می شود که روسای شعب و کارکنان به صورت مستمر حرکات و رفتار خود را به نحوی مدیریت نمایند تا رضایت مشتری مداری تحقق یابد.
عضو هیات امنای موسسه عالی آموزش بانکداری ایران به نقش نظام بانکی در عرصه اقتصاد اشاره کرد و گفت: اقتصاد ما بر مبنای بازار پول بنا شده و این بازار در حد مقدورات خود به نحو مثال زدنی به نقش آفرینی پرداخته است.
دکتر نوری ادامه داد: روح بانک نیروی انسانی آن است که به شعب ، محتوای مشتری مداری می دهد و موفقیت آنها را تضمین می کند.
ایشان در پایان تصریح کرد: رشد منابع، کاهش مطالبات و مواردی از این قبیل ، مهم است اما هدف اصلی ، یک رشد با دوام و مستمر است که صرفا با جذب یک مشتری یا رشد یک سپرده در مدت کوتاه ، بدست نخواهد آمد.
گفتنی است همایش شعب برتر بانک ها روز نهم مردادماه با حضور سیصد نفر از مدیران و روسای شعب برتر 21 بانک با اجرای پانل های بحث و گفتگو و اعطای لوح تقدیر به روسای شعب برتر هر بانک برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  +    =  55