حراج انواع سکه بهار آزادی در بانک کارگشایی از امروز

عرضه انواع سکه بهار آزادی دربسته های یکصد قطعه ای به صورت حراج در بانک کارگشایی از امروز آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک معاون بانک کارگشایی با اعلام این خبر گفت : با تعیین قیمت پایه انواع سکه بهار ازادی دربانک مرکزی، عملیات عرضه ان به صورت حراج در بانک کارگشایی آغاز شده است .

خنجری افزود : هر بسته یکصد قطعه ای سکه بهار ازادی به صورت جداگانه با قیمت پایه در جلسه حراج حضوری بانک کارگشایی عرضه و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می شود .

وی با بیان اینکه جلسه حراج و عرضه انواع سکه بهار ازادی عصر امروز نیز ادامه خواهد یافت اظهارداشت : درصورت تقاضا، شمش طلا نیز در جلسه حراج عصر امروز بانک کارگشایی عرضه خواهد شد .

این مقام مسئول در بانک کارگشایی با اشاره به عزم جدی بانک مرکزی برای تعدیل قیمت انواع سکه بهار ازادی ، از مردم خواست تحت تاثیر جو روانی بازار قرار نگیرند و قیمت پایه را بی رویه افزایش ندهند .

وی با اشاره به حبابی و غیر واقعی بودن قیمت انواع سکه بهار ازادی در بازار گفت : تجربه نشان داده است به ویژه افراد غیر حرفه ای و انانکه دچار جو بازار شده اند پس از خرید با قیمت های غیر واقعی و حبابی دچار زیان شده اند .

گفتنی است بانک کارگشایی وابسته به بانک ملی یکی از مجراهای عرضه انواع سکه بهار ازادی و شمش طلای بانک مرکزی است . بانک کارگشایی در ضلع غربی میدان محمدیه تهران واقع است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +    =  7