استعفای ابوالحسنی از هیات مدیره بیمه اتکایی امین

یک مقام آگاه از استعفای اصغر ابوالحسنی از ریاست هیات مدیره شرکت بیمه اتکایی امین خبر داد.

این مقام آگاه در گفت و گو با پایگاه خبری اعتبار، با بیان این نکته که استعفای ابوالحسنی به هیات مدیره بیمه اتکایی امین تقدیم شده است، افزود: هنوز هیات مدیره با این استعفا موافقت نکرده است.

وی با اشاره به این نکته که جلسات هیات مدیره بیمه اتکایی امین مدت ها است که برپا نشده است، از بروز مشکلات در این شرکت به دلیل برگزارنشدن این جلسات ابراز نگرانی کرد.

این مقام آگاه تاکید کرد: مجمع بیمه اتکایی امین هم به تبع استعفای معاون وزیر اقتصاد از ریاست هیات مدیره شرکت، به تاخیر افتاده و هنوز زمان برگزاری آن مشخص نیست.

وی در عین حال اعلام کرد که هنوز شخصی به عنوان جایگزین ابوالحسنی به نمایندگی از بیمه ایران در هیات مدیره بیمه اتکایی امین معرفی نشده است.

شرکت سهامی بیمه امین اجازه تاسیس خود را در تاریخ 10 فروردین ماه 1382 از بیمه مرکزی اخذ کرد، در تاریخ 11 تیرماه همان سال در منطقه آزاد صنغتی و تجارتی کیش به ثبت رسید و فعالیت خود را از همان تاریخ شروع کرد.

شرکت بیمه اتکایی امین در همه رشته های بیمه اعم از اموال، اشخاص و مسوولیت فعالیت اتکایی دارد و هم اکنون در تمامی قراردادهای اتکایی که با بیمه گران بین المللی منعقد شده است و طرح های بزرگ نفتی و صنعتی به تناسب توان مالی خود مشارکت وتعهد دارد.

شرکت های بیمه‌ ایران، بیمه‌ آسیا، سرمایه‌گذاری‌های خارجی ایران، گسترش سرمایه‌گذاری سبا، ملی نفتکش ایران، شرکت بیمه‌ ایران معین، بیمه البرز، بیمه‌ دانا، بیمه‌ معلم و کارگزاری بورس بیمه‌ ایران سهامداران بیمه اتکایی امین هستند.

قبل از این استعفا، جواد سهامیان مقدم به نمایندگی از شرکت گسترش سرمایه‌گذاری سبا، اصغر ابوالحسنی به نمایندگی از بیمه‌ ایران، محمد ابراهیم امین به نمایندگی از بیمه البرز، عباس حاج فتحعلیها به نمایندگی از بیمه‌ آسیا و بهزاد پورسید به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری خارجی به عنوان اعضای اصلی و ناخدا شهرام فرح بد به نمایندگی از شرکت ملی نفتکش ایران و هادی اویار حسین به نمایندگی از بیمه دانا اعضای علی البدل هیات مدیره بیمه اتکایی امین را تشکیل می دادند.

چندماه پیش نیز هیات مدیره بیمه اتکایی امین، مصطفی کیایی را به جای لطف الله نکویی دستجردی به عنوان مدیرعامل منتخب هیات مدیره برای تایید نهایی به بیمه مرکزی پیشنهاد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

93  −    =  89