فرزین : اجرای فاز دوم هدفمند‌ی در خرداد‌ماه گمانه‌زنی بود

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها با اعلام این‌که دولت برای اجرای گام دوم هدفمند‌ی زمان تعیین نکرده بود، مباحث مطرح‌شده در مورد اجرای گام دوم هدفمندی مصادف با شروع خرداد‌ماه را گمانه‌زنی خواند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل ازایسنا،محمدرضا فرزین اظهار داشت: گام دوم هدفمند‌کردن یارانه‌ها قرار نبود اول خرداد‌ماه اجرا شود و یک عده گمانه‌زنی کرده بودند که اول خرداد‌ماه این مرحله اجرا می‌شود.

وی در مورد زمان اجرای فاز دوم هدفمند‌کردن یارانه‌ها تاکید کرد: برای شروع این فاز هنوز تاریخ اعلام نکردیم.

رییس ستاد هدفمند‌کردن یارانه ها در مورد پیش‌بینی برای زمان اجرای فاز دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها گفت: ما پیش‌بینی خاصی را ارایه نمی‌دهیم.

بر اساس این گزارش، دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها درباره بودجه‌ی تصویب‌شده برای هدفمندی یارانه‌ها برای سال جاری حاضر به پاسخ گویی نشد.

پیش از این  عضو کمیسیون تلفیق تاکید کرده بود که فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها پس از تصویب و ابلاغ لایحه بودجه یعنی از ابتدای خرداد ماه اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی قربانی  با بیان این که دولت باید اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را از آذر سال 90 آغاز می‌کرد، گفته بود که تاکنون نیز اجرای این فاز دیر شده است از این رو باید فاز دوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها پس از تصویب و ابلاغ لایحه بودجه از خردادماه اجرایی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  59  =  60